neej man als je de strips al popnageld zit het vast genoeg......
Workshop.....Flightcasebouw.
Collapse
X
-
een tijdje geleden (zeg maar 1 a 2 jaar) stond in de webshop hier op deze site een soort van pot mat-zwarte verf.... sneldrogend en goed genoeg denk ik.... was geloof ik iets van 32euro per 5(of)10 liter d8 ik..
nogmaals ik weet de prijs en hoeveelheid niet meer zeker...Comment
-
nah ik denk dat als je mijn kist pakt dat je versteld stat van de stevigheid, en dan heb ik heb niet gelijmt, spijkerd og geniet.
Dus laat dat woordje slechte kist maar achterwegen, hij misschien steviger dan die gelijmde kistjes van jou, 9 mm is geen groot lijm oppervlak en is ook nog op kopse kanten dus heeft niet veel zin om te lijmen want de lijm trekt in.]Comment
-
even onderwerp opgeruimd: het is hier geen chatbox!
over de discussie gelijmd, geniet:
is altijd sterker dan niet gelijmd en niet geniet.
Het heeft te maken met de krachten die verdeeld moeten worden op het houtoppervlak.
Bij een niet verlijmde en geniete kist worden die krachten alleen maar op de revetten (belgisch voor popnagels) losgelaten, bij een gelijmde en van nietjes voorziene kist heb je meer overbrengingspunten, ergo: stevigere kist.
Wie het tegendeel wil bewijzen is van harte welkom voor een trappentest: bovenaan staan...kist loslaten en benee kijken wat er van kistje over is. Uiteraard wel een vol kistje!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment