scoreborden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • t coiffeurke
    • Sep 2003
    • 1

scoreborden

voor onze petanqueclub heb ik elektronische scoreborden laten maken ... de cijfers zijn opgebouwd door leds ... de thuis-score in 't rood en de uit-score in groen...het probleem is echter dat die leds een invalshoek hebben ... maw. als je er recht voor staat zie je het duidelijk tot op 25 meter ... eens je er schuin naar kijkt verdwijnt het zicht ... er werd mij gezegd om er plexi voor te zetten en die mat te maken ... mijn vraag is ...is dit juist en hoe maak ik plexi mat zodat je er nog duidelijk de cijfers kan door aflezen ???
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

TECHNIEK FORUM ???
    ik denk niet dat het handig is om dat plexi mat te maken, maar, dat kan met een zandstralertje, of met wat schuurpapier
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• -Bart-
      • May 2001
      • 827

Voordat je een plaat plexiglas of lexaan ver%l**t, probeer eerst eens er wat "white diffusion" voor te hangen. Verkrijgbaar bij je locale filter-boer. bijv 252 Eighth White Diffusion van lee filters. Een plaat zandstralen of schuren kan leiden tot nogal onvoorspelbare resultaten. o.a. dat er opeens drastisch minder licht doorheen komt. (als het al lukt om de hele plaat egaal mat te krijgen).

Niet echt een topic voor het techniek forum vind ik, gewoon een vraag die elke belichter zou kunnen beantwoorden.[8)]
      <font size=\"1\">When you argue with a fool, chances are he is doing just the same.</font id=\"size1\">

Comment

• Juce
        • Aug 2001
        • 203

Er bestaat hier ook klevende plastic folie voor. zoiets dat je gebruikt om boeken te plastificeren maar dan in het mat.

Juce

Comment

• movinghead
          • Aug 2001
          • 559

Melkglas werkt ook wel denk ik...
          [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• Carl
            • Nov 2000
            • 907

Je kan plexiglas toch ook mat kopen???

Comment

• yvobtv
              • May 2002
              • 272

"Ze hebbe alleen mat glas!" kijk effe in de gouden gids
              (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

Working...