Afgelopen zaterdag een Crest 8001 kapot gegaan


Versterker was niet warm .Stond goed een uur aan
per kant 3 18" kasten van 8 ohm.Dit moet de versterker makkelijk kunnen heben.
Ik heb deze versterkers tweedehands bij Bourgonje gekocht.
Hij heeft mijn, toen ik de versterkers kocht gezegd" Mocht er iets mee zijn kom er maar mee terug"
gisteravond gelijk een mailtje gestuurd naar Bourgonje.
Het andwoord luide als volgt" Bij A&T services kun je de versterker aanbieden"
Vind dit natuurlijk niet echt leuk. Ik heb bij bourgonje toch voor meer dan 6500 euro tweedehands materiaal gekocht.
Dat ik na 2 jaar geen service krijg is na mijn menig normaal.
Deze versterkers heb ik pas 9 maanden!! [|)][|)]
Wie kan mijn helpen de versterker weer te maken?.
Ik ben op zoek naar schema's en iemand die ervaring heeft in het repareren van deze versterkers.
Natuurlijk het liefst in de omgeving van Breda.



Versterker was niet warm .Stond goed een uur aan
per kant 3 18" kasten van 8 ohm.Dit moet de versterker makkelijk kunnen heben.
Ik heb deze versterkers tweedehands bij Bourgonje gekocht.
Hij heeft mijn, toen ik de versterkers kocht gezegd" Mocht er iets mee zijn kom er maar mee terug"
gisteravond gelijk een mailtje gestuurd naar Bourgonje.
Het andwoord luide als volgt" Bij A&T services kun je de versterker aanbieden"
Vind dit natuurlijk niet echt leuk. Ik heb bij bourgonje toch voor meer dan 6500 euro tweedehands materiaal gekocht.
Dat ik na 2 jaar geen service krijg is na mijn menig normaal.
Deze versterkers heb ik pas 9 maanden!! [|)][|)]
Wie kan mijn helpen de versterker weer te maken?.
Ik ben op zoek naar schema's en iemand die ervaring heeft in het repareren van deze versterkers.
Natuurlijk het liefst in de omgeving van Breda.



]
ff
ff

Comment