label-opdruk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Aart-
    • Jul 2001
    • 801

Gebruik Dymo-labelprinter + doorzichtig krimpkous met een "verfafbrandfohn". Gaat heel redelijk, idd even voorzichtig zijn dat niet je hele labeltje zwart wordt, maar het gaat bijna nooit mis.

Voor ons goed genoeg, maar niet vergelijkbaar met echte opdruk of stickers denk ik..

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

enne, als je wat meer kabel nodig bent : de kabelfabrikanten drukken er met liefde jouw naam en bedrijfsgegevens op. AMinimale afname 1000 meter. Maar daar zit je zo an ...De meeste Merk-kabels die ik ken komen uit de fabriek van TKF, Draka, of Belden. Wat jij wilt.

Comment

• Disco Service Apeldoorn
        • Nov 2000
        • 299

Ja die dymo labels onder krimpkous hebben wij ook .

Wel een probleem als je reeds gemaakte kabels wil labelen.

Zeker bij (licht)multikabels of 62/125 amp krachtkabels.

Bij Farnell kun je labels bestellen die heel erg op de flashlight labels lijken, maar die moet je weer met een pen beschrijven.
        leuk voor in een effectenrack, maar niet zo netjes op je kabels.

Verder zijn wij ooit met display bezig geweest met een kabel labelprinter ( super duur zowel het apparaat als de labels en nog steeds in zwart/wit met priegel lettertjes)

Ook wij zijn op zoek naar die labels waar ze je naam /logo even opdrukken.

Wie weet meer ?

Comment

• Michael
          • Nov 2002
          • 643

Ach ja bij de al gemaakte kabels gewoon het oude pricipe: labeltje maken, eropplakken en afdekken met gewone doorzichtige plakband. Werkt ook heel goed als je het in stukjes eroplegt. Dat met het laten opdrukken bij de fabrikant kan ook al vanaf 200 meter bij Titanex als je twee rolletjes van 100 meter besteld printen ze het erop echter geld dat alleen voor stroomkabels daar ze geen andere kabels maken zover ik weet maar ik kan me vergissen natuurlijk.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

citaat:Ook wij zijn op zoek naar die labels waar ze je naam /logo even opdrukken.

Wie weet meer ?
            citaat: www.labelprint.com doe ik altijd mee.
            jajajaja, en ik moet naar de pearl ...

Comment

• som
              • Nov 2002
              • 787

citaat:[iplakband.Dat met het laten opdrukken bij de fabrikant kan ook al vanaf 200 meter bij Titanex als je twee rolletjes van 100 meter besteld printen ze het erop echter geld dat alleen voor stroomkabels daar ze geen andere kabels maken zover ik weet maar ik kan me vergissen natuurlijk.
              dit klopt volgens de lokale elektroboer hier,
              de enigste kabel die je kan kopen is 3x 2,5 en 5x 2,5
              Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Comment

Working...