label-opdruk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hans c.
    • Aug 2003
    • 23

label-opdruk

Wat ik nu en dan tegenkom, en wat ik persoonlijk erg leuk vind zijn talvan items waar dan het firma-logo is opgedrukt.
    zoals bv.-kabelbinders
    -kabels
    -case index
    -sjorbanden
    -enz...
    Welke gebruiken jullie zelf, en welke firma's doen dit werk?
    Want je vind ze niet zo dik bezaait.
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

Wij hebben alle 380V kabels voorzien vanopdruk van de URL, zo vis je de kabels er zo tussenuit als er een keer meerdere bedrijven aan het werk zijn. Cases hebben allemaal een sticker, apparaten ook.
    Sjorbanden niet,
    Het leuke is dat we naast zelf gebruiken deze diensten ook in de verkoop aanbieden.
    Voor case labels met logo en naam, kabels met print...denk ik dat iedere serieuze verkooporganisatie je wel kan helpen.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

www.labelprint.com doe ik altijd mee.

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

Ik ben niet echt bekend met dit maar ik vroeg me af welke stickers of wat voor stickers flashlight op zijn neopreen stroomkabels plakt. Deze zijn ook helemaal omgeven door een transparante laag die gewoon alleenmaar met groot geweld eraf te halen is.

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

stickers kun je zelf maken, de kous eromheen is van doorzichtig krimpkous..

Comment

• Hans c.
            • Aug 2003
            • 23

inderdaad ********, zo doe ik het ook, en het geeft een goed en degelijk resultaat.

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Veel bedrijven maken ook gebruik van krimpkous om de plug, maar doen dit dusdanig dat in geval van een kabelscheurtje, de plug nog onmogelijk geopend kan worden... Helaas beetje onhandig....[:I]

Dus zorg in elk geval dat de krimpkous + sticker niet over de thule heen komt.

greetz AJB
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Waar zijn die krimpkousen te verkrijgen? en welke worden hier meestal voor gebruikt?

Comment

• Jurrie
                  • Nov 2002
                  • 402

Bij Stork markeerden we bijvoorbeeld kisten met fluor stickers en daar dan overheen een transparante sticker van een rol (weet het merk niet meer).

Dat spul wordt (werd) door fokker ook gebruikt op vleugels van vliegtuigen, komt er dus écht niet makkelijk vanaf.

Zal eens navragen hoe dat spul heet.

Comment

• techniekmoderator
                    • Jul 2002
                    • 109

Krimpkous is te koop bij elke goed gesorteerde elktronika zaak in veel kleuren en maten, ook transparant zodat er een labbel onder kan met tekst.
                    techniekmoderator fora J&H Licht en Geluid

Comment

• rinus bakker
                      • Mar 2002
                      • 5429

citaat:Geplaatst door Michael
                      omgeven door een transparante laag die gewoon alleenmaar met groot geweld eraf te halen is.
                      Hoezo weet je dat zo goed?
                      heb je daar ervaring mee? [)] [:I]
                      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Michael
                        • Nov 2002
                        • 643

Grut had je die vraag maar niet gesteld. Ik zal hem maar beantwoorden anders kijkt iedereen toch maar weer scheef naar me. Ja ik heb ervaring met het verwijderen van stickers met name het verwijderen van flashlight stickers. Hier het prachtige verhaal.
                        Sommige mensen van jullie herrinneren zich Big Diet wel dat was opgenomen in het idilische en adembenemende Limburg[].

Nou is het toch ook nog zo toevallig da John de mol juist bij onze deur hebben aangeklopt daarvoor en voila. John de mol doet alles in samenwerking met flashlight in elk geval dat was toen zo. Toen alles werd afgebroken zijn er nog verschillende spullen blijven liggen waaronder ook drie kabels van flashlight.

Sommige mensen herkennen het kasteeltje mischien nog

http://www.drive-in-show.be/gallery/foto's/IMAG0002.JPG
                        http://www.drive-in-show.be/gallery/foto's/IMAG0003.JPG

Excuses voor het off-topic antwoord mod [B)]
                        ps: De personen op de foto's zijn vrienden van me, ik sta er niet op.

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

citaat:waaronder ook drie kabels van flashlight
                          kun je ook opsturen. per post dan wel, maar toch...

Comment

• Michael
                            • Nov 2002
                            • 643

Er is nog zoiets als naastenliefde en een respect voor andermans eigendom dat klopt. Echter had flashlight geen zin om die kabels alsnog op te komen halen (goedkoper om nieuwe te maken) en ik ga echt geen 40 euro voor een wildvreemd persoon uitgeven omdat hij toevallig zijn kabel is vergeten. Brengen kost me ook vier uur en 40 euro benzine, laat staan de moeite en dat vind ik het toch niet waard. Flashlight kommert zich daar ook niet om die brengen het toch in rekening van de klant of laten het gewoon zijn voor wat het is. Als het nou een duurder apparaat of speciale apparatuur was ok dan bel je gewoon en ze komen het ophalen anders is het echte diefstal. Flashlight was op de hoogte van de ontbrekende kabels.

Nu even terug on-topic: Zijn er ook bedrijven die deze stickers met beschermlaag op je spullen zetten of kun je zoiets echt alleen maar zelf doen. Die krimpkousen heb je daar nog speciale apparatuur voor nodig of alleen de krimpkousen zelf?

Comment

• raar
                              • Sep 2003
                              • 6

Enige probleem met sommige labelprintertjes is dat ze op het thermisch principe werken, dus het is mogelijk dat het hele label zwart wordt bij het opwarmen van de krimpkous is mijn ervaring, je kunt ook gewoon wat printen vanuit je computer, kan je er eventueel nog iets moois van maken.

Arjen

Comment

Working...