MLS controle LEDje voor Lab 6400 maken

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

MLS controle LEDje voor Lab 6400 maken

Ik zou op het frontpanel van mijn versterkerrack 4 controle ledjes willen per kanaal willen hebben om te zien in welke modus de MLS switchen staan van mijn 2 Labs fp6400.

Ik dacht om de outputvoltage te meten van de speakeroutput (aangezien de gain altijd volopen staat) kunnen er maar 4 standen zijn. Hoe pak ik dit aan?
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

De uitgangsspanning is niet constant... Wat je krijgt is dus een peak level indicatie.

Gaat het er om dat je verschillende speaker sets met hetzelfde amprack aanstuurt? Dan zou ik de amps altijd max zetten en de limiting in je processor doen (setting per config maken). Of draai je soms op 2 Ohm?
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Die versterkerrack wordt gebruikt voor een EAW FR159z en FR250z setje.
      Soms wordt die verdubbeld, met het zelfde setje van uit het jeugdhuis.
      Die labs zijn voor 1 setje veel te zwaar, vandaar dat ik graag die MLS knoppen gebruik om het vermogen naar beneden te halen uit veiligheid.
      Als de set wordt verdubbeld is het eenvoudig, enkel de MLS switch verzetten.
      De subs draaien dan idd op 2 Ohms.
      Last edited by frederic; 30-06-14, 12:44.

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Volgens mij beperk je met de MLS switch de uitgangsspanning, stel je deze op de juiste waarde in voor een enkele set dan is deze automatisch ook goed voor een dubbele set omdat de impedantie halveert.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...