Berekening van het totaal vermogen door versterker van vermogen USB-poort laptop

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

Originally posted by MacGyverSounds
    Je zit er volledig naast……..je USB-spelertje geeft maar een signaal af van 0,7V ( = 0dBu), …...
    Originally posted by Outline
    Niemand door dat de poortspanning van USB 5V is en dat dit compleet los staat van wat er uiteindelijk uit zijn Audio Adapter komt?
    zie boven...

Originally posted by Speakers
    Laat ons hopen .. Zou ergens onderdelen van deze luidsprekers in reserve willen aankopen, voor het geval dat .. Deze luidsprekers zou ik willen houden voor mijn leven.
    EV heeft ergens spareparts in een magazijn liggen, de mensen daar zijn importeur en/of dealer en weten daar aan te komen.

succes.

Comment

• jans
      • Feb 2003
      • 869

zie boven...

EV heeft ergens spareparts in een magazijn liggen, de mensen daar zijn importeur en/of dealer en weten daar aan te komen.

succes.
      Waar je vervolgens de hoofdprijs voor betaald.
      Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• Speakers
        • Jun 2013
        • 10

Tja, eerst nog die dealers terugvinden die dan nog inzage heeft in magazijnen van EV.. Zoveel zijn er niet vrees ik.

Comment

• Outline
          • Feb 2006
          • 1434

zie boven...
          Sorry, my bad!

Toen ik er in kwam stond er boven mij ook weer een veel te moeilijke redenatie die weer die 5V nam. Die hele 5V heeft er niks mee te maken en zag zo snel niet dat die al gelijk overboord was gezet!

Daarnaast had het ook gescheeld als je je tekst even gescheiden had. Nu heb ik er in de haast overheen gelezen...

Kan beuren. Iets met spaanders en hakken...
          Last edited by Outline; 04-06-13, 23:46.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Originally posted by jans
            Waar je vervolgens de hoofdprijs voor betaald.
            sja, voor niks gaan de banken naar de kloten. Maar zelf plakken is ook toegestaan, gaffa is per 100 meter veel goedloper.
            Originally posted by Speakers
            Tja, eerst nog die dealers terugvinden die dan nog inzage heeft in magazijnen van EV.. Zoveel zijn er niet vrees ik.
            ik weet dat er in Apeldoorn een erg enthousiaste club zit. Aardige mannen, goeie koffie.

Sorry, my bad!

.
            no sweat.
            Last edited by Gast1401081; 05-06-13, 02:23.

Comment

• Outline
              • Feb 2006
              • 1434

Officieel zit dat clubje tegenwoordig weer op de Radioweg in Almere hoor...

Die in Apeldoorn doen tegenwoordig oa Outline & nog steeds Midas...

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Loop ik al weer zolang achter..... Afijn, Googlen is een werkwoord ...

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

jaja, zal best, 055 is kerngetal Apeldoorn, daar zal wel weer een kort geding erg lang gemaakt zijn dan.
                  Vond het al vreemd… Waarmee meteen de digitale techniek zn kracht weer bewezen heeft. Wil jij een Amsterdams kerngetal in Rotterdam? No sweat, regelen we voor je….

Comment

Working...