Flightcase bouwen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

Ben blij dat je het leest als tips

M.b.t. handvatten: I.p.v. er op zetten, kun je ze misschien ook uitzagen.
    Het scheelt je ruimte en je stoot ook niet je nagel(riem) aan een opgezet
    handvat.

Suc6 en gewoon blijven vragen hoor, ervaring zit hier genoeg op dit forum.

grtz

Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• speakertech
      • Jan 2008
      • 1697

Originally posted by NesCio01
      Ben blij dat je het leest als tips

M.b.t. handvatten: I.p.v. er op zetten, kun je ze misschien ook uitzagen.
      Het scheelt je ruimte en je stoot ook niet je nagel(riem) aan een opgezet
      handvat.

Suc6 en gewoon blijven vragen hoor, ervaring zit hier genoeg op dit forum.

grtz

Nes
      Twee blokjes aan de binnenkant lijmen, twee gaten erin boren en een stuk nylon koord er doorheen. kun je de binnenkisten heel eenvoudig optillen.

Speakertech
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

Tip van flip: maak de binnenkant grijs ipv zwart, dan zie je een stuk meer!
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• marcel_piet
          • Sep 2012
          • 11

Hoi Allen ,

vorig jaar heb ik 2 case's voor mijzelf gemaakt en voor een eerste case klusje vond ik het resultaat niet tegen vallen :

Echter de case voor mijn mengpaneel en mijn touchscreen is niet echt praktisch . ( lastig te vervoeren en zwaar om te tillen )

Zie hier het resultaat

ik zou graag zo iets willen maken http://www.planmaken.nl/Pictures/KSPictures/1488.jpg

maar dan met 2 of 3 op wielen staande case's . Is er iemand die hiervoor wat maatvoering heeft ( voornamelijk betreffende de hoogte ? en de maatvoering in verband met rack afmetingen ?

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Zitten die speakers allemaal in 1 stolpkist?

Comment

• NesCio01
              • May 2010
              • 1987

Originally posted by marcel_piet
              ik zou graag zo iets willen maken http://www.planmaken.nl/Pictures/KSPictures/1488.jpg
              Wat handzaam en logisch lijkt zijn zgn. taperacks.
              Dit zijn cases van 16HE hoog, wat een heerlijke werkhoogte is
              en ze zijn binnenmaats 19" breed. Zo kun je hier perfect je gear
              in inbouwen.

Ruimte die je wellicht overhoudt is mooi om er een paar laden in
              te bouwen voor bijvb. snoeren etc?

grtz

Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• marcel_piet
                • Sep 2012
                • 11

De Speakers ( clubmate 15 ) zitten inderdaad in een witte zelfgemaakte stolpkist. Die kist wil ik wel houden want dat werkt opzig goed . Voor mn mengpaneel dubbele Cd speler draadloze microfoon computer en touchscreen heb ik momenteel de zwarte kist . Die zwarte kist is te log en onhandig ( ik tilde hem op de deksel van de stolpkist en dat was dan zogezegt mijn ''meubel)

Ik wil nu ik mijn set ga uitbreiden met verlichting ( ik heb een stel wind ups gekocht met 4 mtr truss ) ook de zwarte kist gaan vervangen in 2 hoge rijdende kisten die boven en aan de achterzijde open kunnen ( zoiets als de foto dus ) de 1e rijdende kist moet de computer + touchscreen herbergen en de andere kist mn mengpaneel + draadloze mic en cd speler . Onder in de kist wil ik bij de 1e een kabelvak maken en in de andere wat lichtapparatuur opbergen . Ik zit alleen nog met de sturing van mijn licht . Dat wilde ik in principe via DMX gaan doen met een laptop alleen heb ik bij een 19'' rackbreedte bovenop geen ruimte voor een laptop naast mijn mengpaneel & touchscreen . de laptop zou dan op een schuiflade of plankje naast 1 van de 2 kisten moeten komen..

Heb je hem ? of is het zon onduidelijk verhaal dat ik het tekenen moet ?

Comment

Working...