Beste allemaal
Ik heb een vraag.
Afgelopen zaterdag hadden we een klusje en hadden wij een geluid set staan met daarop en dj-set en een macbook. Nu is het zo dat wij vanaf half 9 tot half 1 aan het draaien zijn geweest zonder problemen. Maar helaas om half 1 hoorde we een plof en bleek dat we alleen 4 de 18' subs en 2 woofers van de 15 inch top hadden opgeblazen. Dit gebeurde nadat we een nummer instarte vanaf de macbook. Nu is mijn vraag kan het wezen dat dit er iets mee te maken heeft? Ik heb veel speakers opgeblazen in mijn leven maar 6 tegelijk is mij nog nooit gebeurt. Het ging om de volgende materialen:
4x Master Audio el-18sw subs
2x Master Audio el-15 top
1x Qsc Versterker 2x1250w per kanaal (subs)
2x Master Audio dx-1200 (gebridged op de toppen)
1x dateq appolo mixer
3x denon s-700
1x Macbook (aangesloten met een mini jack - tulp tulp)
Misschien kan iemand ons helpen de oorzaak te vinden.
Dit geheel was aangesloten op een 32a krachtstroom verdeler.
Groet Mark
Ik heb een vraag.
Afgelopen zaterdag hadden we een klusje en hadden wij een geluid set staan met daarop en dj-set en een macbook. Nu is het zo dat wij vanaf half 9 tot half 1 aan het draaien zijn geweest zonder problemen. Maar helaas om half 1 hoorde we een plof en bleek dat we alleen 4 de 18' subs en 2 woofers van de 15 inch top hadden opgeblazen. Dit gebeurde nadat we een nummer instarte vanaf de macbook. Nu is mijn vraag kan het wezen dat dit er iets mee te maken heeft? Ik heb veel speakers opgeblazen in mijn leven maar 6 tegelijk is mij nog nooit gebeurt. Het ging om de volgende materialen:
4x Master Audio el-18sw subs
2x Master Audio el-15 top
1x Qsc Versterker 2x1250w per kanaal (subs)
2x Master Audio dx-1200 (gebridged op de toppen)
1x dateq appolo mixer
3x denon s-700
1x Macbook (aangesloten met een mini jack - tulp tulp)
Misschien kan iemand ons helpen de oorzaak te vinden.
Dit geheel was aangesloten op een 32a krachtstroom verdeler.
Groet Mark

Comment