problemen na dik kwartier met sennheiser

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EL_Loco
    • Nov 2009
    • 87

Originally posted by @lex
    Ik denk dat je het met deze aantallen hebt over de volledige bandbreedte van de zender. Dit is 42MHz. Ik heb het met mijn aantallen over de bandbreedte van één televisiekanaal. Die breedte is 8MHz en daarin kunnen volgens mij echt geen 32 zendfrekwenties (500 serie) ondergebracht worden. Zo zal dit ook gelden voor de 300 en 100 serie.

@lex
    volgens mij hebben ze het inderdaad over de band waarin dat ding leeft, dus grofweg At/mE (in NL)
    Deze 32 zijn ook wel heel positief berekend, er valt altijd wel een frequentie weg door rotzooi in de lucht, maar ongetwijfeld zal het prima werken in een volkomen afgeschermde atoombunker

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

Heeren,
      Verliezen we het discussieonderwerp niet teveel uit het oog door een te gedetailleerde focus op de zend specs van dit vraagstuk?
      Gerede kans dat dit onderdeel is van de oorzaak, maar zullen we niet eerst moeten vaststellen wat het probleem is voordat we de diepte in kunnen gaan?

En aangezien het bekend is over welke type sennheiser het gaat, lijkt mij het babbelen over andere types net zo relevant als de kleur van het ondergoed van prinses Maxima, leuk om te weten, maar moet dat hier?!?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1087

Originally posted by @lex
        Zodra het over zenders gaat worden de essentiële vragen niet gesteld. Wat mij betreft is van groot belang op welke frekwentie de zenders en ontvangers zijn afgestemd. En vervolgens: wat zit er nog meer in de ether in de regio, en bijvoorbeeld, wat zit er nog meer op die spanningsgroep ingeprikt?

@lex
        Deze vragen stelde ik twee pagina's geleden. TS heeft er nog steeds geen antwoord op gegeven.

Als het antwoord is 806.125 en 806.175 zijn we hier inderdaad al veel te lang over aan het ouwehoeren.

@lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...