In plaats van een tacker kun je het ook doen met een pneumatische beitel, kost een paar tientjes en is verkrijgbaar bij de meest bouwmarkten.
Vervaardiging stolpcases met popnagelvrij profiel
Collapse
X
-
-
En als je de trekker te lang overhaalt? Heb geen ervaring met pneumatisch hakgereedschap.In plaats van een tacker kun je het ook doen met een pneumatische beitel, kost een paar tientjes en is verkrijgbaar bij de meest bouwmarkten.
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
-
Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Eh, ik dacht: als ik mijn eigen artikel bewerk staat er vast iets voor de url in de zin van [img ] [/img ], maar zie in het bewerk venster de foto staan. Kan dus niet herleiden wat je nou precies hebt gedaan...
@lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Alles zelf gezaagd. Schuim heb ik gesneden. kan ook gezaagd worden, maar geeft vervelend stof dat sommige stofzuigerzakken verstikt. Snijden geeft minder afval. Plank met smalle sleuf (1mm) als onderkant met aanslag erophaaks op de sleuf, twee plankenrecht boven de sleuf met een kleine kier ertussen en je snijd het zeer snel en haaks op maat.Netjes gedaan allemaal.
Heb je alles zelf gezaagd? inclusief het schuim?
Bij foto Bouw van een kist heb je daar met de beitel de deukjes ingeslagen?
De deukjes zijn zoals gezegd met een aangepaste tacker gemaakt. MXtra liet al eerder in dit topic weten dat hij het met een pneumatische breekhamer doet... Werkt allebei.
Gr @lexHet is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...Comment
-
Wij werken ook met popnagelvrij profiel in de rental en hebben nog nooit last gehad of problemen. nergens geen uitstekende delen meer aan de kist. Geen vlinder sloten, maar sloten die vanaf de binnenzijde kist op slot gaan. Daarnaast hebben onze kisten ook geen bol hoeken meer, maar kunststoffen hoeken. En ja...hier waren wij eerst sceptisch over of dit even sterk was als de bol hoeken, maar tot nu toe nooit problemen mee gehad..ook bij meekel weg...ook wel de brightcase genoemd.Comment






[/HTML]
(heeft niks met HTML te maken overigens maar zo kan ik de kale code laten zien zonder dat ie er een plaatje van maakt)

Comment