Hee beste mensen.
Ik wilde jullie dit niet onthouden, ik ben laatst bezig geweest mijn 33609 up and running te krijgen. Heb hem ergens op de kop getikt een tijd geleden. De voeding heb ik laten aanpassen omdat deze er in deze versie niet in zat omdat oorspronkelijk de voeding vanuit een Neve mengtafel werd geleverd. Ook is daardoor het achterpaneel niet standaard. Ik heb een tijd met verloopjes gewerkt maar toch maar besloten de gehele achterkant opnieuw op te bouwen. Nu heb ik een mooie euroconnector met zekering en knop, een lampje, en 4 XLR chassisdelen.
Foto's:
Originele situatie:



Nieuwe situatie (dat papiertje is nog van het oude, ik maak daar nog een nieuwe voor):

Achterkantje: De complete aarde komt samen op 1 centraal punt, net als in de originele situatie. Ik heb de bout verstopt achter het plastic houdertje voor het papiertje.

Lekker op zo'n studentenkamertje:

Morgen gaat hij in een rackje en ga ik er voor het eerst mee experimenteren in een live situatie.
Groeten Bart
Ik wilde jullie dit niet onthouden, ik ben laatst bezig geweest mijn 33609 up and running te krijgen. Heb hem ergens op de kop getikt een tijd geleden. De voeding heb ik laten aanpassen omdat deze er in deze versie niet in zat omdat oorspronkelijk de voeding vanuit een Neve mengtafel werd geleverd. Ook is daardoor het achterpaneel niet standaard. Ik heb een tijd met verloopjes gewerkt maar toch maar besloten de gehele achterkant opnieuw op te bouwen. Nu heb ik een mooie euroconnector met zekering en knop, een lampje, en 4 XLR chassisdelen.
Foto's:
Originele situatie:



Nieuwe situatie (dat papiertje is nog van het oude, ik maak daar nog een nieuwe voor):

Achterkantje: De complete aarde komt samen op 1 centraal punt, net als in de originele situatie. Ik heb de bout verstopt achter het plastic houdertje voor het papiertje.

Lekker op zo'n studentenkamertje:

Morgen gaat hij in een rackje en ga ik er voor het eerst mee experimenteren in een live situatie.
Groeten Bart



Comment