Hallo tezamen,
Ik ben momenteel de mogelijkheden aan het bekijken om mijn huidige toppen (db Technologies flexsys F12) te voorzien van powercon in en uitgangen.
Wat is de veiligste en beste methode om dit te doen?
Het liefste houdt ik ook de normale eurostekker in het kastje voor het geval ik de powercon vergeet en hem makkelijker verkoopbaar maak.
Ik snap niet waarom fabrikanten niet standaard een powercon inbouwen in dit soort speakers. Is toch veel makkelijker om een universeel, betrouwbaar systeem te hebben.
Zijn hier dus mensen die dit ook al gedaan hebben?
Ik ben momenteel de mogelijkheden aan het bekijken om mijn huidige toppen (db Technologies flexsys F12) te voorzien van powercon in en uitgangen.
Wat is de veiligste en beste methode om dit te doen?
Het liefste houdt ik ook de normale eurostekker in het kastje voor het geval ik de powercon vergeet en hem makkelijker verkoopbaar maak.
Ik snap niet waarom fabrikanten niet standaard een powercon inbouwen in dit soort speakers. Is toch veel makkelijker om een universeel, betrouwbaar systeem te hebben.
Zijn hier dus mensen die dit ook al gedaan hebben?







Comment