Allen & Heath PA20 storing?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kegelclub
    • Jun 2009
    • 1

Allen & Heath PA20 storing?

Beste Allemaal,

Sinds kort heb ik een Allen & Heath PA 20 (tweedehands) aangeschaft en ingezet in een oefenruimte voor een 6 koppige band.

Ik loop sinds kort echter tegen het volgende probleem aan:
    1. De effectunit werkt niet (niet dat ik die vaak gebruik overigens, maar als het erop zit zou het ook moeten werken). De ledjes lichten niet op bij het indrukken van de "sel" knop, en ik krijg geen effecten toegevoegd in de mix.

2. Ik krijg geen signaal uit de main outputs (xlr outs op de achterkant van de mixer).

Ik vermoed dat het één en ander met elkaar te maken heeft:
    als ik heel erg hard op de "sel" knop druk onder het effecten processortje zeg maar voor 't gemak, dan lichten de signal ledjes ter plaatse van de A-B outputs (naast de paramet.EQ voor de outputs), als ik los laat, komt er geen signaal meer door en blijven de ledjes dus uit.

mijn vraag:
    1. wat kan het probleem zijn?
    2. Hoe kan ik dit fixen of laten fixen? en door wie?

alvast bedankt voor de moeite!

met vriendelijke groeten,

Arjan
    Last edited by moderator; 04-12-09, 23:47.
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Euhm ... er zou eventueel sprake kunnen zijn van één of mogelijk meerdere defecten.

Beetje erg koffiedik kijken dus, zeker met 'n tafel waarvan je de historie niet kent.
    Wat zou kunnen is slechte contacten, slechte inserts, etc. Probeer eens of de aux sends wel werken en rammel eens met 'n jackconnector in de inserts ...

Succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• Companion
      • Dec 2005
      • 86

Originally posted by kegelclub
      2. Hoe kan ik dit fixen of laten fixen? en door wie?
      Neem even kontakt op met de importeur TM-Audio of hun eigen TD die werkt onder de naam Engine (In het pand van Flashlight) te Utrecht.

Ik heb zelf 2 van deze, zij het met versterker ingebouwd en tot op heden geen problemen.
      Op naar de volgende beurs....

Comment

• BJD
        • Oct 2007
        • 771

Moet je er voor de effectenunit niet een PC aan hangen?

Comment

Working...