welke cable

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by Koen van der K
    Het wordt idd tijd om hier eens wat minder subtiele antwoorden te posten ... ben het met Laserguy eens. Je hebt gewoon mazzel gehad dat je geen extreme storingen had met je testje maar dat is dus meer geluk dan wijsheid.

Leuk om te hobbyen en erachter te komen wat de invloed van stoorsignalen op bekabeling is maar zet TS aub niet op het verkeerde spoor met zulke nonsense verhalen, die wil gewoon serieus advies, en dat is in zijn geval dus lijnsignaal over afgeschermde bekabeling, de rest is gewoon bullshit.

Groeten
    Je wilt het minder subtiel?
    Daar lezen kennelijk niet meevalt hier nogmaals de tekst die ik schreef:
    De monitoruitgang van jouw mengpaneel is op line niveau en dus heb je een simpel gistaarsnoer nodig, onafgeschermd zoals je nu hebt gaat ook prima maar is niet de 'officiele' manier.
    Om het nog iets duidelijker te maken, er staat dus dat hij een afgeschermde kabel nodig heeft.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Koen van der K
      • Aug 2005
      • 1146

... over selectief lezen gesproken even 'n quotje van jezelf waar ik op doelde >

[Zelfs met 70 meter onafgeschermd is er meestal nog niets aan de hand met een line signaal, het is geen microfoon...] [onafgeschermd zoals je nu hebt gaat ook prima maar is niet de 'officiele' manier.]

... dat bedoel ik dus met TS op het verkeerde been zetten.

Los groetos
      Meer is minder, minder is meer

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Originally posted by Koen van der K
        ... over selectief lezen gesproken even 'n quotje van jezelf waar ik op doelde >

[Zelfs met 70 meter onafgeschermd is er meestal nog niets aan de hand met een line signaal, het is geen microfoon...] [onafgeschermd zoals je nu hebt gaat ook prima maar is niet de 'officiƫle' manier.]

... dat bedoel ik dus met TS op het verkeerde been zetten.

Los groetos
        Need I say more?
        Ik wilde het hier maar bij laten, heb er geen zin in om ruzie te maken over de interpretatie van een goed bedoeld advies wat zeker niet bedoeld is om iemand op het verkeerde been te zetten.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...