Hallo Allemaal,
Als ik soms ergens kom met mijn taperack en ik moet inprikken komt er soms geen signaal binnen op de tafel waarop ik inprik, zodra ik mijn EQ (klark DN-360) ertussen uithaal is het probleem opgelost, iemand een idee wat dit kan zijn ?
Als ik soms ergens kom met mijn taperack en ik moet inprikken komt er soms geen signaal binnen op de tafel waarop ik inprik, zodra ik mijn EQ (klark DN-360) ertussen uithaal is het probleem opgelost, iemand een idee wat dit kan zijn ?




... ehm, krijgt die tafel waar je op inprikt nu wel of geen signaal van de 360 ? Of bedoel je dat je de PFL meter ziet uitslaan als de connectoren worden ingeprikt ?


Comment