Eén versterkertrap wordt erg heet in rust. (Chameleon 2800s)
Collapse
X
-
... haha ! ... nou, zojuist even de specs gelezen ... erg amusant weer met die Italianen
Ze kunnen het mooi uitleggen met "Tchebitchef" filters en leuk gegoochel aan outputvermogens ...
Heeft dus geen *** met 't topic van doen, is (natuurlijk) ook geen class A ontwerp maar heeft wel een hoge amusante waarde.
Groetos !Meer is minder, minder is meerComment
-
Dan neem ik mij "Klasse A" opmerking snel terug
.
Hij is ultra-lineair dat wel, hoe ze dat gedaan hebben in het ontwerp dat weet ik niet.
"[FONT=Arial]Audio integrity: Ultra linear, non-switching electronic architecture guarantees true audio transparency. Developed from leading powered studio monitors.[/FONT] "ZaanstadComment
-
hehe, tsja ik heb geen verstand van versterkers dus ik geloof zo'n verhaaltje wel... haha ! ... nou, zojuist even de specs gelezen ... erg amusant weer met die Italianen
Ze kunnen het mooi uitleggen met "Tchebitchef" filters en leuk gegoochel aan outputvermogens ...
Heeft dus geen *** met 't topic van doen, is (natuurlijk) ook geen class A ontwerp maar heeft wel een hoge amusante waarde.
Groetos !
ik weet alleen dat ze erg goed klinken en veel stroom nodig hebben
Comment
-
Ik heb iets gelijkaardigs aan de hand gehad met mijn macrotech. 1 kant werd soms zonder reden heel warm en ging daarna in bescherming. Het heeft toen niet lang meer geduurd tot hij het helemaal begaf.
Heeft me toen 300 euro gekost om te laten repareren, allemaal nieuwe amps van de 5000 reeks erin.Comment





Comment