Powercon 32A

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

Originally posted by badboyscrew
    Je zal dan wel uit belgie komen want in nederland ken ik op ons na eigenlijk niemand met 32 amp mono fase .
    De enige reden waarom wij die hebben is omdat de standaard turbosound flashlight racken zo zijn aangesloten.
    Mono fase 16 amp kom ik hier wel veel tegen.

Heb wel eens een engelsman gehad die had mono fase 63 amp nodig dat was pas een echte uitdaging zie maar eens een stekker te vinden op vrijdag middag en ja bestellen kunnen ze allemaal maar op voorraad hebben
    Ampracks hebben hier ook 32A monofase Cee
    Barco HD14 32A monofase cee
    Barco R20+ 32A monofase cee
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• DJefke
      • Oct 2007
      • 28

Je zal dan wel uit belgie komen want in nederland ken ik op ons na eigenlijk niemand met 32 amp mono fase .
      Ja, ik kom uit België, maar ik denk wel dat er in Nederland ook wel grote evenementen zijn waar ietwat zwaardere lampen gebruikt worden?

Comment

• badboyscrew
        • Aug 2000
        • 304

Tijs we moeten toch eens aan onze communicatie werken dat had je nog niet verteld

@ djefke kan niet zeggen dat ik het ooit ben tegen gekomen moet trouwens ook zeggen dat bij de meeste bedrijven hier in nederland, waar ik 16 amp mono tegenkom het alleen voor audio gebruikt word.

Maar heb geen idee wat op een synchrolite op iets dergelijks voor stekker zit
        groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• FiëstaLj
          • Oct 2000
          • 2068

Tijs we moeten toch eens aan onze communicatie werken dat had je nog niet verteld

@ djefke kan niet zeggen dat ik het ooit ben tegen gekomen moet trouwens ook zeggen dat bij de meeste bedrijven hier in nederland, waar ik 16 amp mono tegenkom het alleen voor audio gebruikt word.

Maar heb geen idee wat op een synchrolite op iets dergelijks voor stekker zit
          Weet je meteen wie je kan bellen als je een keer bekabeling, verdelers mist
          Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• sander_biksound
            • Sep 2009
            • 5

Neutrik heeft de 32amp powercon stekker voor qsc ontworpen, in de zwaarde pl2 serie zitten ze in, omdat qsc probelemen had met de IEC connectoren, deze fikten er compleet uit.
            Last edited by sander_biksound; 26-02-10, 13:06.

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Neutrik heeft de 31amp powercon stekker voor qsc ontworpen, in de zwaarde pl2 serie zitten ze in, omdat qsc probelemen had met de IEC connectoren, deze fikten er compleet uit.
              Mag het een ampje meer zijn

Comment

• Radar
                Moderator
                • Jul 2002
                • 890

Doe eens een linkje Sander?
                Ik kom alleen maar de 32A powercon tegen op neutrik.
                Neutrik - Industrial - powerCON 32 Amp
                Ik doe niet aan bijgeloof.
                Dat brengt ongeluk.

Comment

• Vincent Buttstedt
                  • Jul 2008
                  • 42

Hey allemaal..

Ik heb de Powercon 32A vele keren gebruikt. Maar met 32A erop worden ze warm, het nadeel is dat de chassis connector van plastic is, en ik heb ze al zien breken.
                  Het is te gebruiken voor vele dingen, maar zou er niet meerdere versterkers te poweren... En zeker, NOOIT, de plug erin doen met stroom erop, zodra die contactjes zwart worden, gaat er gelijk veel minder amperage door en dus snel stuk en ook veel sneller warm. Al die klanten die ik kende die dat hadden en dus niet er mee te werken zoals het moest, hebben ze alles weer vervangen door CEE32A mono phase....

Comment

• Freek Fokker
                    • Aug 2003
                    • 495

Originally posted by Vincent Buttstedt
                    Hey allemaal..
                    vervangen door CEE32A mono phase....
                    Maar die is wat groot achterop een versterker. Een powercon 32 is dan ook voor een aansluitsnoer en helemaal niet bedoeld om een heel rack mee van stroom te voorzien.
                    SR20DET

Comment

• Carl
                      • Nov 2000
                      • 907

De meeste connectors zijn ook niet geschikt om onder belasting te steken of trekken, daar gebruik je schakelaars voor.
                      Neutrik waarschuwt er ook expliciet voor dat de Powercons niet onder belasting getrokken of gestoken mogen worden.
                      CEEForms kunner er ook niet tegen, alleen hebben die zoveel kontaktmateriaal dat het langer duurt voor ze "kapot" zijn.

PS: niet om onaardig te zijn hoor, maar "amperage" = kreet van een leek

Comment

• Gast1401081
                        • Mar 2001
                        • 7999

Originally posted by Freek Fokker
                        Maar die is wat groot achterop een versterker. Een powercon 32 is dan ook voor een aansluitsnoer en helemaal niet bedoeld om een heel rack mee van stroom te voorzien.
                        volgens mij maakt het geen zak uit waar je ze voor gebruikt, zolang je de 32A maar niet overschrijdt.

Verder hebben ze er zowel VDE als UL op gekregen, dus die 32A zal er best door kunnen zonder uit te fikken.

Wat ze volgens mij gedaan hebben is de 8polige bouwvorm van de speakon iets aanpassen, zodat de stroom er prima doorkan.

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by MacGyverSounds
                          volgens mij maakt het geen zak uit waar je ze voor gebruikt, zolang je de 32A maar niet overschrijdt.

Verder hebben ze er zowel VDE als UL op gekregen, dus die 32A zal er best door kunnen zonder uit te fikken.

Wat ze volgens mij gedaan hebben is de 8polige bouwvorm van de speakon iets aanpassen, zodat de stroom er prima doorkan.
                          Klopt helemaal maar het maakt natuurlijk wel uit of je hem aansluit onder volle belasting of eerst aansluit en dan pas belast.
                          En is die 32A een piekbelasting of een continu belasting?
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...