VOEDING Soundcraft spirit LIVE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ikke1234
    • Aug 2005
    • 125

VOEDING Soundcraft spirit LIVE

hallo,

ik heb onlangs een tweedehands paneel van iemand gekocht; een soundcraft spirit live (klik voor FOTO), een iets ouder model. Jammergenoeg ontbreekt de voeding.
    de voedings plug ziet er zo uit:

op de print van het paneel kan ik niets vinden over spanningen of hoe de aansluitingen zitten.
    wel weet ik dat de middelste pin aarding is.

kan iemand me vertellen hoe het in elkaar zit ? welke spanning waar hoort ?
    of heeft iemand misschien een service manual van dit mengpaneel ???

alvast dank bij voorbaat

mvg
    niek
    IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
    KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

Een mailtje naar de importeur ?
    Mocht je 't toch zelf uit willen vogelen; de meeste tafels krijgen +/-15V en 48V van de PSU ... check welke pin naar welke stab of opamp pin gaat dan heb je 't zo gevonden.

Wil je geen risico lopen dan zou ik 't antwoord van de importeur afwachten of van iemand hier op 't forum die de pinning heeft.

Groeten en succes !
    Meer is minder, minder is meer

Comment

• ikke1234
      • Aug 2005
      • 125

ok bedankt al voe de reactie

ik zal nog even wachten .
      omdat het over een ouder midel is kan je de voedingen NIET meer kopen...

btw als er meer fotos gewenst zijn; laat iets weten
      heb er nog wel een paar staan (inside /outside)

mvg niek
      IK: Zo, U wil dus een evenement boeken? ok... wat heb je nodig en wat is het budget?
      KLANT: Zo Veel mogelijk materiaal, en zo'n lage mogelijke prijs.... sponsoren jullie ???

Comment

• hugovanmeijeren
        • Oct 2004
        • 1436

Klik

Stond laatst op marktplaats. Is al gereserveerd, maar er zijn altijd mensen die niet komen op dagen...

Ik denk dat je die voeding nodig bent, wel handig om dat eerst even na te kijken...

Ik heb zelf een Soundcraft Spirit Live 3 mk2, die ook met zo'n voeding werkt, ookal is de kast iets anders opgebouwd...

Groeten Hugo
        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• Equipment
          • Jun 2005
          • 64

Originally posted by ikke1234
          omdat het over een ouder midel is kan je de voedingen NIET meer kopen...
          Hoezo oud....??? Moet geen probleem zijn, vraag even bij de importeur, en anders een mailtje a/d fabrikant doet wonderen. Wij hebben er drie weken geleden nog één vervangen.

Comment

• @ndrew
            • Jun 2005
            • 220

die advertentie die hugo heeft opgezocht daavan weet ik zeker dat die bij de tafel want k heb ook nog zo'n zelfde tafel staan met precies de zelfde voeding
            <laat het maar draaien>

Comment

Working...