Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Wij zijn een partner voor zowel de bouw- en houtverwerkende industrie als de bouwmarkten, speciaalzaken en handelspartijen. Duurzaamheid speelt een belangrijke rol in onze processen. In slechts vijf jaar tijd hebben we twee volledige biobased productlijnen ontwikkeld: Powerplex Bio en PowerFloor. Deze duurzame plaatmaterialen worden verlijmd met een volledig natuurlijke lijm die vrij is van giftige en kankerverwekkende stoffen.
Wij zijn een partner voor zowel de bouw- en houtverwerkende industrie als de bouwmarkten, speciaalzaken en handelspartijen. Duurzaamheid speelt een belangrijke rol in onze processen. In slechts vijf jaar tijd hebben we twee volledige biobased productlijnen ontwikkeld: Powerplex Bio en PowerFloor. Deze duurzame plaatmaterialen worden verlijmd met een volledig natuurlijke lijm die vrij is van giftige en kankerverwekkende stoffen.
Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.
maar voor een bedrijf denk ik dat het te veel tijd kost. als je is opteld hoeveel meer tijd je kwijt ben
Ik ga heel kort off topic, voor de nieuwe decors van de NOS (alle journaals/sport enz) hebben mijn collega's handmatig(!!) een paar honderd platen HPL verlijmt/verwerkt......
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....
bij conijnmuziek (nu dus feedback) hebben ze het altijd op voorraad en voor een beetje meer zagen ze het ook nog voor je
zelfs alle hardware hebben ze daar ook dus ga daar eens kijken
Comment