Krachtstroom discoshow

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspike
    • Aug 2005
    • 9

Jah dat is ook de bedoeling om van 1 punt stroom te halen en dan lus iok dat door naar mijn geluidkist en naar mijn licht kist maar ik wil 1 kist maken waar ik centraal alle stoom vandaan haal en daar wil ik wat info over hoe ik het aan moet sluiten met zekeringen enz.

Comment

• Watt Xtra
      • Oct 2004
      • 1119

dus per kistje een powercon met in en out, die naar de krachtverdeler en als je maar een groep hebt dan lus je ze door, wel rekening houden met totaal belasting van de groep. heb je het professioneel voor elkaar, veilig en je kunt kiezen voor kracht of gewoon stopcontact, dit systeem is uit te breidden totdat je portemonnee helemaal leeg is. en heb je nooit gekloot dat ze toch geen kracht hebben terwijl ze het wel hadden gezegt, of kun je thuis ook even snel controleren of het allemaal nog werkt
      JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

mn zou ik zelf niet zo snel maken met zekeringen, doe dit alleen als je weet hoe het moet, een mts electronica diploma is hierbij wel aan te bevelen, je werkt met gevaarlijk spanning zoals men dat zegt. ik zou gewoon zo'n verdeler halen. Ben je ook nog eens niet aansprakelijk als het fout zou gaan, of je moet hem zelf bouwen en dan laten keuren bij een installatie bedrijf. Ik weet wel iemand die regelmatig deze kasten bouwt, hij moet nog weer beginnen met een nieuwe verdeling voor ons, zal je mail adresbewaren en tegen de tijd een mailtje sturen over hoe en wat, heb al wel een factuurtje liggen met wat een automaat 16A snel kost, bijna 20 euro pst. je hebt er zes nodig, 1 per uitgang en de kracht ingang per fase. daarnaast een rail om te monteren, aantal stopcontacten en een spat waterdiche behuizing, wordt al snel prijzig!! Oja en alle stopconcacten in nl zitten als het goed is achter een automaat of zekering,
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Niet om je aan te vallen maar; Als ik dit zo doorlees dan ben ik van mening dat je er beter niet zelf aan kan beginnen. Je mist de theorie over dit alles dus ben bang dat de praktijk heel gevaarlijk kan worden als je niet weet wat je doet met krachtstroom.

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

dat heb ik ook al geschreven, en moet zeggen je schrijft het netjes. de laatste tijd wordt er regelmatig anders gereageerd, dit is een forum om vragen te stellen en om antwoorden te verwachten, zeiken horen we te doen op de wc!!
            maar wel goed om te informeren en iedereen moet beginnen, beter eerst informeren en dan beginnen dan hier een onderwerp te openen over "hoe blus ik mijn apparatuur"

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Net als de sex doen we hier ook de spanning veilig!
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

Working...