versterker rack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sub18e
    • Oct 2004
    • 12

versterker rack

Ik ben een versterker rack aan het monteren en ik had graag geweten hoe dit te doen. Het zijn twee plx 3402's een cros en EQ. Hoe dit alles te voeden, de aarding enz..

thanks!
  • Freek Fokker
    • Aug 2003
    • 495

Gewoon alle geaarde stekers in een geaarde contactdoos, en die weer in een geaard stopcontact.

Je zou eventueel nog een aansluitplaat kunnen maken, met xlr in en doorlus. En een stuk of wat speakons.
    SR20DET

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Dat is wel heel erg ruim omschreven vind ik.

Om te beginnen zou ik mijn EQ niet in dezelfde flight stoppen. die hield ik in een eventueel effectrack.
      vervolgends houd je 2 amps, en een cross over.
      deze bouw je in een flight. aansluitingen zet je in een blindplaat op 19" formaat. deze mantoeer je aan de voor of achterkant van het rack.

hiein zet je: 2x xlr female en 2x xlr male (ofwel een main input en een doorlus) en 2X 4 pole speakon. (hoog en laag over dezelfde kabel) Natuurlijk hiervoor een vierpolige speakerkabel gebruiken)
      Verder powercon in en uit. hieraan zet je een stukje kabel en een WCD en daarin prik je de voedingskabels. (Geaard idd geval)

en klaar is alex.
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• sub18e
        • Oct 2004
        • 12

Ok dus 1 powercon is genoeg voor heel de flightcase te voeden, maar waarom ook een powercon uit? En wat is WCD?

Comment

• Freek Fokker
          • Aug 2003
          • 495

citaat:Geplaatst door Upgrading your system

Dat is wel heel erg ruim omschreven vind ik.
          Er is ook maar weinig eigen input.
          SR20DET

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

Met een "powercon uit" kun je weer doorlinken naar een volgend rack. En een WCD staat voor Wand Contact Doos oftwel stopcontact.
            Life is what you make it

Comment

Working...