ik ben dus een van de medewerkers op die jongerenfuiven waar lightzone het over had en ik kan zeggen dat dat geklim best meeviel, enkel waren er kleine monstertjes die er wat mee begonnen schudden (toen een van de mensen die het licht deden even boos gekeken en klaar
)
en omvallen deden ze zeker niet want tijdens afbraak zijn we er met 3 (volwassen) mensen aan gaan hangen om het te kantelen.
verder was het idd een mooie lichtschow met een scanwall op achtergrond (achter DJ),
dan waren er idd de verticale trusspalen met van een par56 op die naar beneden scheen in de truss (mooi effectje),
2 horizontale (gevlogen) stukken met ledtubes in, strobo's en par's
aan de scanwall hongen ook nog blinders (2x3)
op het podium zelf stonden op de grond ook nog een 2 mh's langs elke kant
de DJ-booth was van truss met ledtubes en 2 van die spiegelbol-wannabee bollen
geluid bestond uit 2 pioneer CDJ1000's, 2 (bijna niet gebruikte) technics op een Pioneer-tafel (zowat standaard DJ setup waarvan de effecten niet gebruikt worden)
het was een vet feestje (1100 man) en zowel DJ als fuivers hadden het naar hun zin
normale installatie is 1 gevlogen truss met 2x4bar, 4scans en strobo
geluid: rodec met denon (ook standaard setup)
bedrijf dat voor alles zorgt is ASP
maar terug volledig on-topic:
als je maar zorgt dat je MH niet kan vallen zit je wel goed... (ik kan me weinig manieren inbeelden waarop je een MH zo kan plaatsen zonder dat het veilig zou zijn als hij niet kan vallen)
grtzz DJ nn

en omvallen deden ze zeker niet want tijdens afbraak zijn we er met 3 (volwassen) mensen aan gaan hangen om het te kantelen.
verder was het idd een mooie lichtschow met een scanwall op achtergrond (achter DJ),
dan waren er idd de verticale trusspalen met van een par56 op die naar beneden scheen in de truss (mooi effectje),
2 horizontale (gevlogen) stukken met ledtubes in, strobo's en par's
aan de scanwall hongen ook nog blinders (2x3)
op het podium zelf stonden op de grond ook nog een 2 mh's langs elke kant
de DJ-booth was van truss met ledtubes en 2 van die spiegelbol-wannabee bollen
geluid bestond uit 2 pioneer CDJ1000's, 2 (bijna niet gebruikte) technics op een Pioneer-tafel (zowat standaard DJ setup waarvan de effecten niet gebruikt worden)
het was een vet feestje (1100 man) en zowel DJ als fuivers hadden het naar hun zin
normale installatie is 1 gevlogen truss met 2x4bar, 4scans en strobo
geluid: rodec met denon (ook standaard setup)
bedrijf dat voor alles zorgt is ASP
maar terug volledig on-topic:
als je maar zorgt dat je MH niet kan vallen zit je wel goed... (ik kan me weinig manieren inbeelden waarop je een MH zo kan plaatsen zonder dat het veilig zou zijn als hij niet kan vallen)
grtzz DJ nn
Comment