En dan bedoel ik niet de muziek uit de jaren 70 of 80, maar misschien wel statieven, takels, genie-towers, of misschien zelfs staalkabels of harpsluitingen... Bij ons slijt het allemaal niet zo hard, maar ooit gaan dingen een eigen leven leiden en dan wordt het ook echt
lijden!
het record dat ik tot nu toe vond, was bij een groot licht-verhuurbedrijf uit het midden des lands
[8D] waar ik een harpsluiting vond die geheel voldeed aan de beschrijvingen uit normen van 1956! Bijna net zo oud als ikzelf....
maar wie heeft er nog een z/w TV van 40 jaar oud, een auto van die leeftijd, een dito koelkast, zijn tafels en stoelen en de radio?
en wie werkt er nog met een computer uit 1960?
wie draait er nog met 78 toeren platen.....
kortom wie werkt met oude / verouderde apparatuur zonder het te weten....
volgens de Europese productaansprakelijkheid kun je een fabrikant nog tot 10 jaar na de laatste prodyuctiedatum aansprakelijk stellen, maar daarna is het echt en volledige allemaal helemaal je eigen probleem!
Weten we wel hoe oud onze spullen zijn? 2e 3e of 4e hands materiaal komt vaak genoeg voor!
lijden!
het record dat ik tot nu toe vond, was bij een groot licht-verhuurbedrijf uit het midden des lands
[8D] waar ik een harpsluiting vond die geheel voldeed aan de beschrijvingen uit normen van 1956! Bijna net zo oud als ikzelf....maar wie heeft er nog een z/w TV van 40 jaar oud, een auto van die leeftijd, een dito koelkast, zijn tafels en stoelen en de radio?
en wie werkt er nog met een computer uit 1960?
wie draait er nog met 78 toeren platen.....
kortom wie werkt met oude / verouderde apparatuur zonder het te weten....
volgens de Europese productaansprakelijkheid kun je een fabrikant nog tot 10 jaar na de laatste prodyuctiedatum aansprakelijk stellen, maar daarna is het echt en volledige allemaal helemaal je eigen probleem!
Weten we wel hoe oud onze spullen zijn? 2e 3e of 4e hands materiaal komt vaak genoeg voor!

)][

In maart zijn allebei de kanalen opgeblazen en dat doet wel een beetje pijn
Comment