Wind-up statieven Showtec

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJEM
    • Jul 2004
    • 254

euhm niesten... als jij statief hebt die max 50kg per poot kan hebben en je krijgt er 30 kg per poot voor terug, dan hoef je ze niet aan te nemen. Je gaat er immers op achteruit. De leverancier dient te zorgen dat je of andere krijgt van 50 kg of meer per poot of je aankoopbedrag terug..
    Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• VERVALLEN

Ik sta volledig achter de mening van DJEM.
      Zo te zien en horen zijn highlite enorme "bedriegers" [V][xx(]

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

LJ-Martin moet niet zo snel oordelen en er zeker niet zulke zware bewoordingen aan hangen!

Je koopt iets, je hebt de pech dat het een product is wat niet voldoet aan de eisen die je daaraan mag stellen, dan is het toch erg sterk als een producent/importeur zich erg sterk maakt voor je en zorgt draagt voor een vergelijkbaar vervangend product...

Ze kunnen ook zeggen: ja pech, die andere hebben we niet meer...sta je dan met 1 statief en je knaken terug (ik noem maar wat...)

De service van Highlite is juist onwijs sterk, kan menig ander bedrijf een puntje aan zuigen!
        Gezien de soort producten die ze verkopen (veelal budget zijde van de markt) is de goede aftersales en zeer allerte technische dienst een pluspunt van deze licht en geluid gigant...
        nu nog ff rap uitleveren :-)

Comment

• VERVALLEN

Dan hadden ze een iets zwaarder typeke mogen leveren als vervanging hoor!

Comment

• jens
            • Aug 2004
            • 1066

Ik denk dat je bij de highlite producten gewoon goed moet overwegen wat je eisen aan de apparatuur zijn. Als ik iets bestel wat bij highlite vandaan komt, dan heb ik het product zeker is gezien en of mee gewerkt zodat ik de kwaliteid zelf al beoordeeld heb. sommige dingen zijn leuk de ze hebben ,maar voor sommige dingen spaar ik liever even door zodat ik wat goeds in huis heb

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5429

je moet geen Seat bestellen en dan daarna denken dat je een Jaguar geleverd hebt gekregen.
              Altijd vantevoren weten wat je wilt en dan de specs van de producten vergelijken waarvan je denkt dat ze in aanmerking komen.
              Alleen jouw eigen specs en diegene die opgegeven worden voor het statief zijn de vergelijking waard.
              Als blijkt dat er iets in de opgegeven specs niet klopt heb je recht van spreken. Maar specs zijn technische gegevens, getallen enz enz en geen verkooppraatjes
              een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...