Algemene vragen over truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Upgrading your system
    • May 2003
    • 1684

de vraag is echter waarom je een statief zonder iets erop omhoog zou draaien.

25 kg is natuurlijk een veilige marge voor de fabrikant om te voorkomen dat ze klachten krijgen. met 15 zal het ook weinig problemen opleveren.
    Het gaat net even om het door de loopwielen trekken van de staalkabel.
    maar zoals gezegt: Met 15 is dit ook geen probleem, voor nog minder gewicht pak je toch bv. een powerdrive of ander licht statief.
    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• ralph
      Banned
      • Aug 2000
      • 2649

Dit wil nog wel eens een issue zijn wanneer je met het statief een carree aan het opbouwen bent...

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

het topic was "algemene vragen over truss".
        kunnen we proberen om de topic-vervuiling/verwatering een beetje binnen de perken te houden?
        een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Leks
          • Oct 2007
          • 330

in het kader " weer een algemene vraag over truss"
          ( past dit hier niet zou ik dan verplaatst kunnen worden?)

Ik ben sinds enige tijd weer eens bezig met 3D design
          3D studio Max 9 wel te verstaan

dit om eens wat mooie plaatjes van stands met belichting etc. te maken

Maar nu loop ik tegen het probleem dat ik wel 3d truss models kan vinden.
          maar geen T stukken en andere exotisch niet-3-meter-rechtuit-stukken.

dit is meestal gemaakt door mensen buiten de truss producent om en verschillen ook sterk in schaal en kwaliteit.

Dus heeft iemand enig idee waar ik een net setje truss 3d models vandaan kan halen?
          ( mogen ook 3d Cad modellen zijn, dit valt volgens mij wel te importeren.)

Ook nette setjes lampen etc zijn welkom ( mag ook betaald zijn)

Het liefst zoek ik de models van een truss fabrikant ( gezien ik dan zeker weet dat alle maten en verhoudingen kloppen.)

Leks

Nerd is geen belediging, het is een compliment.

Comment

• Hairman
            • Feb 2005
            • 68

Prolyte Products - Truss systems, Roof systems, Staging, Theatre products, Prolyft hoist, Exhibition accessories
            Layher is LEGO voor grote jongens...

Comment

• staf
              • Nov 2007
              • 53

om nog even op de begin vraag van mij terug te komen weet iemand welke truss ik nog kan koppelen op milos driehoek truss van 30

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Wat was er onduidelijk aan de teksten in reactie op je eerder gestelde vraag?
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• staf
                  • Nov 2007
                  • 53

iets onduidelijk nie maar ben nu van plan een set over te kopen en wou ik nog graag weten met wat ik hier op kan verder bouwen .
                  het zou gaan om de [FONT=EurostileTOT-Regular]TRIO M290B van milos . en om niet nog een forum te openen omdat dit ook over vragen over truss ging heb ik het hier maar bij gezet kan misschien nog handig zijn voor anderen ook .[/FONT]

[FONT=EurostileTOT-Regular]alvast bedankt
                  [/FONT]

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

Dan verwijs ik je graag naar de antwoorden op de vraag: "zijn truss soorten onderling compatible" zie: http://www.licht-geluid.nl/forum/rig...ele-truss.html
                    Last edited by moderator; 25-10-08, 08:33.
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...