Hoe zou je zoiets veilig opbouwen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Originally posted by DJ_Compact
    [FONT=Courier New]Aangezien leraren het commentaar van Rinus niet zo tof vonden werd mij verzocht om dit even te plaatsen.[/FONT]
    De leraren kunnen nog net niet modereren, anders hadden ze dat vast wel gedaan.
    Laat de leraren ZELF dan een reactie geven, en hun uitleg van het geheel geven.
    Het lijken me allemaal terechte opmerkingen, waar ik het wel mee eens kan zijn.
    Ik heb in het verleden ook wel dingen gedaan die ik nu niet meer ga doen, naar mate je ouder word krijg je ook een ander verantwoordelijks gevoel(mede door vrouw en kinderen in mijn geval)

d'r lijkt nu ook weer wat te zijn met het "klokken luiden"...., die mensen hangen ze d'r soms liever naast.

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

2 DJ_Compact
      .... Dit dus. Een schoolproject waarmee ....
      Dat was jouw opening.
      En dan ben ik zo'n sukkel die denkt dat er dan wel leraren zullen zijn die iets met die school,... en dus ook iets met projecten aan zo'n school te maken zullen hebben. (Dom he?)
      Niet dus, alleen financien bemoeit zich daar maar mee.
      Ja, dat had ik natuurlijk meteen moeten begrijpen.

Sorry hoor, als ik die heren lesboeren onheus bejegend heb.
      Hadden ze hun werk maar beter moeten doen => zoveel mogelijk kennis overdragen en aktief begeleiden van hun leerlingen.
      Niet passief zitten te wachten tot ze via een forum door een mafkees als ik de mantel uitgeveegd krijgen.

Waarom kom jij touwens met dit soort van vragen op het forum als die heren docenten (met die lange tenen) je ook adequaat hadden kunnen antwoorden.....
      Heb je te weinig vertrouwen in (de capaciteiten) van het docentencorps?
      Het lijkt me dat je ook wat aan die heren hebt uit te leggen.

Gelukkig leven we in een vrij land en mag iedereen denken (en schrijven!) over de inrichting en de kwaliteit ons onderwijs wat ie wil!
      Daarin heb ik ook al wel een reputatie.
      Die is trouwens mede gebaseerd op allerlei onderwijsmensen die ik in de loop van de afgelopen pakweg 15 jaar gesproken heb.
      En die dan pretendeerden 'een goed stuk rigging-onderwijs' te willen 'neerzetten' maar nog geen takel van een truss kunnen onderscheiden.
      En voor investeringen op dat gebied niet verder konden komen dan een hobbyliertje en een veredelde regenpijp.

Niet zo tof vonden
      HH, ik was eerst: ik vond jouw opleiding / docenten niet zo tof!

Als die leraren jou in zo'n situatie maar laten zwemmen en niet de moeite nemen om de financiele afdeling even goed bij de stropdas te pakken!

Voor mij hoeven ze hier niet te reageren, want wie weet lijkt dat wel op 'werk' en in dit land rust op dat woord een taboe.
      Laten ze maar eens op jouw school aan het werk gaan.
      Lekker 'tof' de leerlingen verder helpen, met 'een fijn stuk' 'sociaal verantwoorde' kennisoverdracht, en een 'intensieve betrokkenheid' bij het heel 'individuele ontplooien van de leerlingen in het onderwijsproces'.
      (Bleurhk!).
      Voor het produceren van zulke kotsverwekkende teksten krijg je tegenwoordig meer betaald dan voor het lesgeven zelf.

Maar afijn
      doe eerst een keuze voordat je voortaan jouw problemen hier op het forum neerlegt.
      En niet achteraf gaan voldoen aan verzoeken van (= kiezen voor?) leraren, terwijl in eerste instantie jouw gebrek aan vertrouwen in diezelfde mensen (= kiezen tegen?) de reden is om hier met jouw vragen aan te komen.

Suc6 met het verdere project, en met de afdeling financien.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

Working...