Prolyte truss

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mifex
    • Jun 2005
    • 83

Prolyte truss

Hallo,

Ik heb de mogelijkheid om 6 meter prolyte truss (vierkant) te kopen. De kosten bedragen 300 euro. De truss heeft veel krassen zeg maar (gewoon gebruikte staat) Zo hier en daar ene ligt deukje. Nu ik de nieuwprijs hier zie van zo'n box truss vierkant 2 meter denk ik dat ik met 3x 2 meter (6 meter) prolyte truss 2e hands voor 300 euro wel goed uit ben?

Nog andere tips? Ik heb feestjes voor zo'n 150 man, zou prolyte dan wel nodig zijn of kan het ook best met alulite?

Mvg
    The winner is the winner
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Het is altijd handig om prolyte te nemen, want dit kan je heel makkelijk bijhuren. Alulite zal je minder rap vinden denk ik.
    Ik neem aan dat het X30V is?
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• Mifex
      • Jun 2005
      • 83

Ik heb geen verstand van die namen. Het is gewoon de gebruikelijke normale truss met 30 cm tussen de buizen in en de dieameter van de buis 5 cm.. dacht ik uit me hofd
      The winner is the winner

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

Prolyte is inderdaad aan te raden, is makkelijk bij te huren.

300,- is een normale prijs, da's namelijk 50,- per meter en dat is een normale prijs voor Prolyte square.

Let wel erg goed op de staat van de truss, let goed op beschadigingen, deukjes, etc. En je gezond verstand natuurlijk, als jij het niet vertrouwt, neem het dan niet mee, er zijn namelijk meer adressen die Prolyte x30v verkopen voor 50,- per meter.
        Last edited by moderator; 14-05-06, 09:27.

Comment

• Mifex
          • Jun 2005
          • 83

Deze die beste jongen nu aan bied:

Gebruikt dat wil zeggen gewoon krassen enzo en niet glimmend meer zeg maar. Soms een licht deukje maar je kan hem prima kwijt op een bruiloft je stoort je niet aan de deuken. Ik kkrijg alle pennetjes en eitjes mee.

Ik heb wel inresse in die 1 meter stukken
          The winner is the winner