Vliegen van geluid

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Even OFF-topic: Ik ken die oude JBL's! 3-weg aktief en nog niet klinken... Ik denk (aan de foam van de toppen te zien) dat dat brandbare vloeistof is geweest. Kan niet helemaal zien wat er met de sub is. Lijkt mij trouwens 'n Community waardoor ik dan weer zeker kan zeggen dat ik deze set uit 'n vaag verleden ken!

Hoop dat deze geimpregneerd was! (bron: www.q-dance.nl)

Maar goed, BOT!
    Last edited by Outline; 17-03-06, 01:34.

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

een beetje verbluft was ik wel:
      de vlammen zijn (rechts)onderin nog te zien.
      En dan dit vliegen aan brand/smeltbare onderdelen lijkt me toch een "onprettig" idee..
      "onzalig" zelfs voor hen die eronder zouden staan...
      hoewel die gewaarschuwd zouden worden door de hete 'napalmdruppen' en vast nog wel een paar seconden zouen hebben om wel te komen - alleen die andere mensen nog maar FF wegduwen die om ze heen zouden staan.
      Moraal:
      vliegen doen we niet aan temeratuurgevoelig materiaal!
      (Rijmt)
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Outline
        • Feb 2006
        • 1434

Correctie op m'n vorige Post: Die foam is gewoon gesmolten van de hitte! En net wat Rinus zegt: Die druppels... Van de foam van de toppen? Mischien dat we dat spul dan ook maar moeten verbannen/vervangen ivm veiligheid?

Ben nu wat wakkerder, vandaar! Maar check ook die foto-link in m'n vorige Post maar 'ns...

Comment

• TPL
          • Jan 2005
          • 63

Tja... hoe het met die palets zat weet ik ook niet presies volgens mij was wel een Nederlands deco bedrijf verantwoordelijk voor deze aankleding. Aangezien het feestje in Duitsland was moest alles wel voldoen aan de Duitse eisen. Nu weet ik niet of in Duitsland alles geimpregneerd moet zijn kwa deco. Wel weet ik dat die stomme palets verdomd veel stof opleverden.

In het speaker systeem wat ernaast is gevlogen (L'acoustics V-dosc) is in iedergeval alles oke kwa brand en vlieg veiligheid.
          als blikken konden doden stopten ze er geen groenten in

Comment

Working...