De ESTA (Entertainment Services & Technology Association, de club van Amerikaanse fabrikanten van apparatuur enz. voor onze business) houdt tijdens de komende LDI in Orlando op 12 november een (proef-)examen om riggers te testen op hun kennis van Arena-rigging en Theatre-rigging.
Natuurlijk in de VS en natuurlijk erg gebaseerd op die 'rare' eenheden als 'lbs' en 'ft', maar wel de eerste serieuze poging om namens een hele branche te zorgen voor certificering (goedkeuring).
Dus ik stort me in het diepe en ga het gewoon proberen.
Kost natuurlijk de vlucht erheen, en het examengeld van $ 600,- per riggingdiscipline, maar wie niet waagt - die niet wint.
Nog meer lefgozers met dezelfde soort 'grote bek' zoals ik, die zich ook van hun zwakke kant durven laten zien...
(Als ik het niet haal heb ik mezelf en het forum wat uit te leggen.)
Misschien kunnen we samen reizen en hotels boeken enz.
Wie wil? of wie durft?
websites :
of
Natuurlijk in de VS en natuurlijk erg gebaseerd op die 'rare' eenheden als 'lbs' en 'ft', maar wel de eerste serieuze poging om namens een hele branche te zorgen voor certificering (goedkeuring).
Dus ik stort me in het diepe en ga het gewoon proberen.
Kost natuurlijk de vlucht erheen, en het examengeld van $ 600,- per riggingdiscipline, maar wie niet waagt - die niet wint.
Nog meer lefgozers met dezelfde soort 'grote bek' zoals ik, die zich ook van hun zwakke kant durven laten zien...
(Als ik het niet haal heb ik mezelf en het forum wat uit te leggen.)
Misschien kunnen we samen reizen en hotels boeken enz.
Wie wil? of wie durft?
websites :
of

Comment