Gelaser!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arnold van Leeuwen
    • Nov 2004
    • 4

Hallo Martin,

Met mij gaat alles goed bij de firma Huls..... Zijn erg druk. Maar nu weer even on topic.

Die Black en Decker speeltjes ken ik, niet erg bruikbaar.

Groet,

Arnold

Comment

• kangaroo
      • Nov 2004
      • 3

Leica laser-meters kun je ook bij Rombouts Showequipment in Veldhoven kopen.
      Alle modellen op voorraad. Even zeuren en je krijgt korting....

Comment

• Jeroen de Goei
        • Oct 2004
        • 376

welke is nou de beste?

Comment

• Martin Hilbrands
          • Nov 2004
          • 13

Tsja, welke is de beste... is een Mercedes de beste auto?
          Wij hebben de merken en typen beschikbare plumb pointers nader onderzocht, op een rijtje gezet en nog wat praktijkmannen de oren van het hoofd gevraagd. Onze vaste toeleverancier wist zelfs een leuke demo te geven van een hele simpele versie tot en met een geweldig professioneel ding.
          Lang verhaal, maar wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Spectra Precision LP20. Waarom: zeer sterke laser die je ook bij daglicht nog op 19m afstand (aantoonbaar) goed (het beste!)ziet, bevat 4 penlights (andere compacte versies meestal 3) en gaat dus langer mee met een setje batterijen of NiMH accu's, zeer compact en robuust, heeft laser naar boven en naar beneden en dat is precies wat we nou net willen, niet meer en niet minder, hoesje aan de riem er standaard bij en last but not least: hij is te calibreren tegen een gering bedrag per calibratie, wat een must is als je de garantie wil hebben dat loodrecht na een jaar intensief gebruik nog steeds loodrecht is. Er zijn meerdere leveranciers in NL.
          Prijs hangt oa. af van het aantal wat je besteld, maar onder de 300 Euri (excl. BTW) moet al snel lukken.
          M.J. Hilbrands

Comment

• Jeroen de Goei
            • Oct 2004
            • 376

He Martin,
            Ik had er laatst een gekocht, daar kwamen 2 laserstralen uit, vanuit het zelfde punt. dan heb je dus 2 laserpunten in het dak.
            En dan maar uit zoeken welke je moet hebben.
            Er bleek ook geen merknaam op te staan.Ik heb dat ding terug gestuurd.

Heeft de Spectra Precision LP20 ook zijwaartse laserstralen?
            En waar kan je die kopen rond amsterdam? bij jouw?

Gr jeroen

Comment

• Martin Hilbrands
              • Nov 2004
              • 13

De LP20 heeft 2 lasers: 1 naar boven en 1 naar beneden, that's it.
              Wil je meer dan moet je bijvoorbeeld de LP40 aanschaffen.
              Een handige site waar je alle soorten pointers op een rijtje vindt:

Wij verkopen die dingen niet, we zijn tenslotte een verhuurbedrijf.
              Mochten nou meer gebruikers/riggers de LP20 willen aanschaffen wil ik dit evt. eenmalig wel verzamelen en dan massaáál bestellen. In Amsterdam wordt de LP20 verkocht door oa. Gunter en Meuser.
              M.J. Hilbrands

Comment

Working...