Eindfeest Leeuwenhorst College NW-hout

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freddie
    • Nov 2002
    • 195

Eindfeest Leeuwenhorst College NW-hout

Om toch maar eens weer wat foto's te posten, dagt ik dat het wel leuk zou zijn om weer eens wat schoolfoto's te posten. Daarom maar met vol goede moet een camera meegenomen en zie hier het resultaat.

Er was binnen en buiten een feest. Van binnen heb ik alleen (nog) gween foto's misschien komen die binnenkort.

Laten we maar beginnen dan

Overzicht voordat het grote werk begon

De Licon als lichtsturing, wat een vette tafel is trouwens

opbouw overzicht

DJ-setje

hazertje achter de DJ

et begon weer zachtjes te regenen, daarom opeens iets donkerder

de grote gek zelf achter de licon

Even voelen hoe het is om op grote set te draaien

overzicht tijdens het eten

L-acoustics 115 set, met 2x sub 118 en 2x 115 top per kant

even kijken of de atomic het deed, mooi ding he

bijna zaal open

regie plaats nog eventjes snel

mooie mac 300's

wat nachfoto's, beetje bewogen jammer

Gelukkig ook nog 2 vette filmpjes gemaakt, die je hier kan vinden

Al met al een leuk feest. Als iemand nog vragen heeft over het productgebruik, moet hij het maar even zegge, want het leek me wel duidelijk zo.
    Als het licht uit is................. Is het donker
  • MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Ziet er leuk uit! alleen naar mijn mening beetje weinig parren. Wat voor een geluidsset heb je gebruikt?
    oleole ik heb EV :)

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

citaat:Geplaatst door MSSS

Ziet er leuk uit! alleen naar mijn mening beetje weinig parren. Wat voor een geluidsset heb je gebruikt?
      ff lezen:

L-acoustics 115 set, met 2x sub 118 en 2x 115 top per kant
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• tomv
        • Jun 2003
        • 331

Ziet er tof uit,
        was het niet een beetje donker daar?
        Een paar sixbar's hadden hier wel gemogen.
        Maar daarbuiten tof!
        Tom

Comment

• Freddie
          • Nov 2002
          • 195

dat is meer mijn fout geweest, Door een foute druk op de enter toets, was het bericht al geplaatst voordat ik klaar was. Dus ging ik hem nog eventjes berwerken maar in die tijd, had MSSS al zijn bericht gepost.

Over het weinige aantal parren.
          Dat hebben we bewust zo gedaan. Waar ze nu hangen is eigenlijk de enige plaats waar je een beetje mooi parren kwijt kan. Meer plaats is er eigenlijk niet. De muziekstijl was er ook niet echt voor, en het werd pas laat donker, dus heb je ze dan pas echt nodig.

edit: Voor de donkerheid viel het eigenlijk ook wel mee, was lang licht, al om 12 uur afgelopen (stomme regels) en uit de mac 300's komt ook veel licht. Het was wel leuk, een beetje donker. En zo groot was het veld ook niet.

Comment

• FineTune
            • Mar 2004
            • 20

hoe is doe horizontale truss aan die verticalen bevestigd?

Comment

• Truss-aap
              • Mar 2004
              • 16

Dit kan tog nie

Comment

• Freddie
                • Nov 2002
                • 195

Het podium, inclusief de truss en dergelijke is door een extern bedrijf neergezet. Daar hebben wij niets aan gedaan. Dit om deze dischussie maar weer even uit de weg te gaan

Comment

• Daan Hoffmans
                  • Aug 2000
                  • 1225

Een ander de schuld geven is wel erg makkelijk... Als je een beetje gezond verstand en gevoel voor verantwoordelijkheid had gehad was je hier nooit mee akkoord gegaan.
                  Ik denk dat ik weet wie dit geleverd heeft, al kan ik me niet voorstellen dat ie zoiets achterlaat...
                  Heeeeel eng dit...
                  <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Freddie
                    • Nov 2002
                    • 195

Neej, daan. Ik weet dat jij bij voorhout zit, en redelijk bekent bent hier in de buurt. Maar dat podium+truss komt niet bij onze grote vrienden uit noordwijk vandaan. het licht en geluid wel. Het podium komt bij een podiumverhuur bedrijf vandaan

Zoals ik gezien had, was het een verticale truss, met daarboven op een plaat(wel vastgemaakt) en daarboven op vastgemaakt de dwars truss.
                    om zelf te kijken, hier de grote versie die je tot heel ver in kan zoomen

Dit is een standaard podium wat door het hele land heen verhuurd wordt, daar zullen ze toch wel over nagedacht hebben.........

Comment

• Daan Hoffmans
                      • Aug 2000
                      • 1225

citaat:Maar dat podium+truss komt niet bij onze grote vrienden uit noordwijk vandaan.
                      okee...

Blijf het toch een beetje eng vinden hoe dat in mekaar zit. Het is netjes van truss, en daar kan je hele mooie hoeken bij kopen, kant en klaar...
                      Maargoed, ik laat die tent voor wat het is...

Die Licon is inderdaad errug stoer, zeker voor het geld wat je er voor neertelt. Weet jij of ie van de jongens uit noordwijk is, of hebben ze hem ingehuurd?
                      Da L-Acoustics wil trouwens ook wel...
                      <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• Freddie
                        • Nov 2002
                        • 195

De Licon hebben de nachtkrachters gekocht, dus die is van hun, sinds een half jaartje ofzo. En L-acoustics, geen vies woord over te zeggen. Maar dat is een mening he[]

Comment

• _Joop_
                          • Dec 2002
                          • 137

Waarom heb je hier:

de doeken zo ver voor je toppen hangen? Dit lijkt mij niet echt ok ...

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Idd niet goed voor je geluid... Verder had ik nooit 2 moving heads achter een DJ gehangen (onder zichtlijnen publiek). Veel te weinig effect ! Dit spotje kan meer dan 500 graden roteren om zijn as, hang achter de DJ dus lekker een scan... Je argument; niet teveel parren nodig omdat het bij daglicht is; juist DAAROM moet je veel parren inhangen...Veel effect voor weinig geld...
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Daan Hoffmans
                              • Aug 2000
                              • 1225

waarvoor zitten die platen eigenlijk voor de subs? das niet origineel toch?

Comment

Working...