Haaren Inter@ctive 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rieske
    • Aug 2002
    • 544

citaat:Powersound: Is dat nu ZO fout ?
    Ik heb niet beweert dat dit fout is dus leg mij geen woorden in de mond [V]
    Maar je mag mij uitleggen wat je met 300 watt lampen aan frontlicht kunt toevoegen als je er 2 Kw's naast hebt hangen.

Is Is dat ZO'n vreemde vraag ?
    Life is what you make it

Comment

• PowerSound
      • Nov 2001
      • 1892

citaat:Geplaatst door Rieske

citaat:Powersound: Is dat nu ZO fout ?
      Ik heb niet beweert dat dit fout is dus leg mij geen woorden in de mond [V]
      Maar je mag mij uitleggen wat je met 300 watt lampen aan frontlicht kunt toevoegen als je er 2 Kw's naast hebt hangen.

Is Is dat ZO'n vreemde vraag ?
      Sorry, maar dat leek echt zo !
      PSL Bvba powered by
      L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
      Yahama LS9-32 / MC7L-48
      Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
      Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Iko
        • Feb 2002
        • 766

citaat:Geplaatst door LJ Tom

Een klein vraagje:

Op de eerste foto zie ik de rechter stack EAW staan, maar bij de ene topkast zit het EAW logo aan de onderkant terwijl bij de topkast erlang het aan de bovenkant staat. Normaal staat het aan de onderkant, dus dat zou betekeken dat een van de kasten omgekeerd staat en je laagmid - mid - hoog tov de andere kasten anders staan? Kan dit of staat de gril er gewoon onderste boven op, of steekt er een reden achter?
        Wordt wel eens gedaan om vooraan ook hoog te krijgen en niet alleen maar midlaag omdat die onderin de kast zit. Als je 1 kasje dan omkeerd heb je meteen je hoog tegen t oor aan []

Greetz

Comment

• LJ Tom
          • Nov 2003
          • 202

citaat:Geplaatst door Iko

Een klein vraagje:

Op de eerste foto zie ik de rechter stack EAW staan, maar bij de ene topkast zit het EAW logo aan de onderkant terwijl bij de topkast erlang het aan de bovenkant staat. Normaal staat het aan de onderkant, dus dat zou betekeken dat een van de kasten omgekeerd staat en je laagmid - mid - hoog tov de andere kasten anders staan? Kan dit of staat de gril er gewoon onderste boven op, of steekt er een reden achter?
          Wordt wel eens gedaan om vooraan ook hoog te krijgen en niet alleen maar midlaag omdat die onderin de kast zit. Als je 1 kasje dan omkeerd heb je meteen je hoog tegen t oor aan []

Greetz
          Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat men dit doet, maar dan is dat met meerdere toppen zodat je:

-laagmid-
          -mid-
          -hoog-

-hoog-
          -mid-
          -laagmid-

-bas-

krijgt....
          Maar is het niet als je dit moet doen bij alle kasten dan gelijk??

Normaal als je vooraan wat geluid wil, zetten ze toch enkele kleine fullrange kastje op oorhoogte.....?
          Groeten

Tom Venken

Comment

• Klaaske
            • Jun 2003
            • 571

Dit is niet gebeurt bij deze setup hóór. De grillen van deze kasten zijn gewoon niet gelijk.
            <font size=\"1\">
            Groeten,
            Jaap
            <b>
            -[GSXke :)]-
            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• badboyscrew
              • Aug 2000
              • 304

goh bekend lichtontwerp

groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• JBL-QSC-DBX
                • Apr 2003
                • 381

Ha TDS,

kep wat vrienden in Haaren en die hebben weer goed genoten dat weekend! Is die EAW set van jullie zelf of gehuurd? Zal zeker wel zat zijn voor zo'n tent. Wij stonden met Hemelvaart in een tent (niet zo groot: 10 bij 30) met een enkele Master VP-3, die gaat toch helemaal open, niet echt headroom om het zo maar te zeggen.

Maarre, ik heb meer foto's gevonden op: http://www.haaren-interactive.nl en die 30 heads hangen er zeker wel! Mooie show. Heel creatief met die bogen zo in een tent, maak je toch nog iets moois van zo'n tent.

Succes verder en de groeten van Joris
                Timescape.nl

Comment

• Klaaske
                  • Jun 2003
                  • 571

1 stackje is van ons, en een hele set is van HWS uit Veen, waar we met grotere feesten veel samen mee doen.
                  <font size=\"1\">
                  Groeten,
                  Jaap
                  <b>
                  -[GSXke :)]-
                  </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Bats
                    • Sep 2001
                    • 134

was wel leuk feestje idd, alleen de 2000 man lang niet gehaald op zaterdagavond, verder ok wel mooi het front trussje dmv. spanbanden vastgeknoopt aant dak :P en nog maar te zwijgen over de beamert
                    maaar de sjow was wel lache ondanks de achtjes die de macs draaiden :P

Comment

• Lazy
                      • Sep 2003
                      • 294

citaat:Geplaatst door Bats

Wat maakt dat nou weer uit of de headjes achtjes draaien??

Ik doe liever een mooie soepel lopende shape uit de generator programmeren dan zelf allemaal lossen stappen te programmeren waardoor de shape nooit zo vloeiend word...

Comment

• FiëstaLj
                        • Oct 2000
                        • 2068

citaat:Geplaatst door Lazy

citaat:Geplaatst door Bats

Wat maakt dat nou weer uit of de headjes achtjes draaien??

Ik doe liever een mooie soepel lopende shape uit de generator programmeren dan zelf allemaal lossen stappen te programmeren waardoor de shape nooit zo vloeiend word...
                        Als ze dat de hele avond doen kan ik me voorstellen dat het snel saai wordt
                        Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Iko
                          • Feb 2002
                          • 766

citaat:Geplaatst door Iko

Een klein vraagje:

Greetz
                          Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat men dit doet, maar dan is dat met meerdere toppen zodat je:

-laagmid-
                          -mid-
                          -hoog-

-hoog-
                          -mid-
                          -laagmid-

-bas-

krijgt....
                          Maar is het niet als je dit moet doen bij alle kasten dan gelijk??

Normaal als je vooraan wat geluid wil, zetten ze toch enkele kleine fullrange kastje op oorhoogte.....?
                          Normaal zet je ze dan
                          hoog
                          mid
                          midlaag

midlaag
                          mid
                          hoog

Zodat je midlaag een beetje goed kan koppelen. Heb ik me laatst laten vertellen [] Wat ik ook geloof en eens uit ga proberen.

Of je kan idd een klein setje op het podium zetten voor de eerste rijen. Maar dit is een goedkopere oplossing..

Greetzzz Iko

Comment

• LJ Tom
                            • Nov 2003
                            • 202

Zou kunnen, maar dacht dat het de bedoeling was om het hoog te "bundelen" maw dat je een "Long throw" creeert. Maar dit dient niet zodat men voor voor het podium geluid heeft....
                            Groeten

Tom Venken

Comment

• PowerSound
                              • Nov 2001
                              • 1892

Hoog laten koppelen is echt moeilijk. Je afstand tussende drivers is te groot, ben je dan beter zoals ik zegt om je MIDLAAG secties samen te plaatsten.
                              PSL Bvba powered by
                              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
                              Yahama LS9-32 / MC7L-48
                              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
                              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Iko
                                • Feb 2002
                                • 766

citaat:Geplaatst door PowerSound

Hoog laten koppelen is echt moeilijk. Je afstand tussende drivers is te groot, ben je dan beter zoals ik zegt om je MIDLAAG secties samen te plaatsten.
                                Daarom zei ik ook idd..
                                hoog mid midlaag - midlaag mid hoog...

Comment

Working...