U-Night Dance Event Badhoevedorp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vic
    • Jun 2003
    • 93

Wij gebruiken altijd flame check uit engelang

Greetzz
    vic

Comment

• Jasper-Lichtbron
      • Jun 2001
      • 2155

1m hoog lijkt me dan weer iets aan de niet-zo-hoge kant, waar wil je die gaan plaatsen? Ik heb geen idee waar het impregneren mee gebeurd, onze doeken zijn door een bedrijf gedaan en dat spul wat op het zeil gespoten werd; zou het niet weten. Was meer met mn heads bezig op dat moment . Weet trouwens wel dat het fucking vies plakspul was, elke keer als ik over het hek klom naar de regie toe herinnerde ik me weer dat ik de vorige keer dat ik dat deed al tegen mezelf gezegd had "nou niet meer dat vieze plakkerige zeil vastpakken de volgende keer" helaas niet gelukt

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Kijk aan..Wharfedale...LiX-en zo te zien? Prijstechnies/kwaliteit een goede keus...
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Pieter Huijgen
          • Sep 2003
          • 766

Ice,

Die schotten komen op een podium, wat in het midden ook op 1 meter hoogte zal zitten. Valt dus best wel op. Impregneren kan je heel goed zelf doen: ESF 12 voor stoffen met minder dan 30% kunstofvezels, en ESF MP voor meer dan 30% kunstofvezels. Met name de laatste kan best wel plakken. 5 liter kost 37,50 ex btw (www.paraat.nl)

Olaf,

De Wharfedale kastjes zijn EVP-S. We hebben deze set destijds gekocht voor kleinschalige klusjes, en later 2 toppen extra er bij gekocht. Ik heb de set toen naast de Lix gehoord en vond deze kastjes beter klinken. met 4 toppen moet je wel uitkijken dat het hoog niet te aggressief wordt. Voor grotere klussen huur ik D&B C4 of Apogee in. Ik ben wel aan het kijken naar een andere set er bij, omdat je met deze configuratie tegen grenzen aan loopt.
          Wel zijn de EVP15S toppen aangepast (voorzien van vliegogen, binnenin ondersteund door stalen profieltjes) en ik heb speciaal zwarte spansets laten maken om ze te vliegen.
          Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Hallo par-av...
            jammer goed dat foto 2 en 3 wat vaag zijn!
            plee-ketting als riggingmateriaal?
            wat hangt er voor gewicht aan de 12m X30D?
            en wat rust er op elke wind-up?
            een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Pieter Huijgen
              • Sep 2003
              • 766

Rinus,

De speakerkasten wegen elk 25 kg. Er hangen er 2 per kant, net naast het ondersteuningspunt. De kasten zijn ingevlogen met door mennens op bestelling gemaakte zwarte spansets, gecertificeerd tot SWL 1 ton. Die Plee-ketting heeft een SWL van 100 kg. Niet veel, maar wordt alleen gebruikt om de kastjes onder de juiste hoek te plaatsen.

Er is 10 meter X30D gebruikt, de overspanning tussen de wind-ups bedroeg 8 mtr. Prolyte geeft een maximale gelijkmatige belasting op van 440 kg, max. 4 puntlasten van 91,5 kg. In de truss hing dus 2 X 50 kg aan hout, op 1 meter van de wind-up. Verder 2 Scans van net 10 kg en 2 blinders (1,25 kg) en 2 fresnels (2,5 kg). Al met al ruim binnen het toelaatbaar gewicht. De wind-ups mogen 200 kg hebben. De exacte berekening ligt op de zaak, en wil die best plaatsen.

groeten

Pieter
              Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...