Heh heh, het duurde nogal even voordat ik eindelijk de DVD van "ons" optreden in Parijs heb kunnen krijgen, maar daar istie dan eindelijk. Uiteraard meteen voor jullie wat leuke screenshots gemaakt: okee de kwaliteit laat wat te wensen over hier en daar maar het idee lijkt me toch wel redelijk duidelijk
.
Sorry voor de modem gebruikers maar het is in totaal 2.1mb!!

Omdat het dus al eventjes geleden is weet ik echt niet meer precies wanneer het was enzo: van de zomer iig
en het was WARM!
Wat er ging / stond:
Geluid:
Master MD4 voor het geluid, met bijbehordende versterking. Uhmm en dan van die tafels met schuiven en knopjes, ik zou niet weten welke precies, daar ben ik niet van. Ik meen een Yahama maar goed, dat is een gokje.
Licht:
Frontje van 110Volt set, aangevuld met wat theater belichting
Achterkantje van 6x 4bar raylights, en sides van 1 4bar per kant
Zelf gefabriceerde blindbakken, met 8x 500 watt pure kracht per kast (en het zijn er 8 in totaal!)
4x ACL
1x DMX strobo
6x Futurelight MH 640
4x Futurelight MH 660
10x Martin roboscan 518
2x Martin robocolor 400
2x pro2000 + blowers
stuk of 8 losse floorspots
dit alles aangestuurd door een Zero88 Leap Frog
En dat was het wel zo'n beetje denk ik, zou even zo snel niet iets kunnen bedenken dat ik vergeet... OHJA! 2 belleblaasmachines
Dit was echt een klusje waardoor je van je vak gaat houden: een heerlijk publiek (zelfs na zolang wandelen / rennen / wat dan ook nog vol energie!), een heerlijke band, heerlijk weer, heerlijk bier, het was allemaal heerlijk daar! Helaas lopen ze dit jaar andersom; dwz richting Rotterdam vanuit Parijs, maar goed... de show voor komend jaar staat dus al gepland in Ahoy, ik hoop alleen wel dat al die mensen dan niet vermoeid verlangen naar hun bed en gewoon komen feesten!
. Sorry voor de modem gebruikers maar het is in totaal 2.1mb!!

Omdat het dus al eventjes geleden is weet ik echt niet meer precies wanneer het was enzo: van de zomer iig
en het was WARM! Wat er ging / stond:
Geluid:
Master MD4 voor het geluid, met bijbehordende versterking. Uhmm en dan van die tafels met schuiven en knopjes, ik zou niet weten welke precies, daar ben ik niet van. Ik meen een Yahama maar goed, dat is een gokje.
Licht:
Frontje van 110Volt set, aangevuld met wat theater belichting
Achterkantje van 6x 4bar raylights, en sides van 1 4bar per kant
Zelf gefabriceerde blindbakken, met 8x 500 watt pure kracht per kast (en het zijn er 8 in totaal!)
4x ACL
1x DMX strobo
6x Futurelight MH 640
4x Futurelight MH 660
10x Martin roboscan 518
2x Martin robocolor 400
2x pro2000 + blowers
stuk of 8 losse floorspots
dit alles aangestuurd door een Zero88 Leap Frog
En dat was het wel zo'n beetje denk ik, zou even zo snel niet iets kunnen bedenken dat ik vergeet... OHJA! 2 belleblaasmachines

Dit was echt een klusje waardoor je van je vak gaat houden: een heerlijk publiek (zelfs na zolang wandelen / rennen / wat dan ook nog vol energie!), een heerlijke band, heerlijk weer, heerlijk bier, het was allemaal heerlijk daar! Helaas lopen ze dit jaar andersom; dwz richting Rotterdam vanuit Parijs, maar goed... de show voor komend jaar staat dus al gepland in Ahoy, ik hoop alleen wel dat al die mensen dan niet vermoeid verlangen naar hun bed en gewoon komen feesten!

:
. Het carré was in totaal 16x8 meen ik; waarbij er aan de beide achterkanten nog een "oortje" naar buiten stak (hoe dat precies zat moet je me echt niet meer vragen). Tevens lagen er nog 2 stukken truss op het carré; van midden zijkant naar midden achterkant, daar hingen dan vervolgens die MH koppen aan. Dat van die ACL's is een leuk puntje; ik zie dat die helemaal niet op de foto staan, zal er vanavond ofzo nog eentje bijplaatsen. 
Comment