Voor die Geni heb ik op de PA-markt 15 euro betaald, geen slechte koop dacht ik zo. Alleen is het gewicht jammer (=27 kilo's)
Ferry heeft ondertussen ook al 2x gemini cd-20's gekocht, en door wat afdicht, aansluit en aanstuur paneeltjes, zijn de discobarren een stuk voller en netter.
Wat uberhaupt slecht was met dit feest, was dat we de haken die nu WEL op de break-out's van de multi's zitten, er toen nog niet op zaten, en we de stekkerdozen dus slecht, lelijk en niet stevig hebben vast gamaakt
.
Maar nu is dat dus wel beter, nieuwe speakers komen eraan, en op de pa-markt wou ik wind-up's + truss en 4 extra parren kopen. Dan lijkt het mij voorlopig wel compleet
Ferry heeft ondertussen ook al 2x gemini cd-20's gekocht, en door wat afdicht, aansluit en aanstuur paneeltjes, zijn de discobarren een stuk voller en netter.
Wat uberhaupt slecht was met dit feest, was dat we de haken die nu WEL op de break-out's van de multi's zitten, er toen nog niet op zaten, en we de stekkerdozen dus slecht, lelijk en niet stevig hebben vast gamaakt
.Maar nu is dat dus wel beter, nieuwe speakers komen eraan, en op de pa-markt wou ik wind-up's + truss en 4 extra parren kopen. Dan lijkt het mij voorlopig wel compleet

Netter en minder werk... Gewoon 4 shukootjes in je barretje boren, en break-in aan de dj-meubel kant. Komt 't allemaal wel goed 
Comment