21 juni: brugklasfeest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj Q-bone
    • Sep 2001
    • 171

Voor die Geni heb ik op de PA-markt 15 euro betaald, geen slechte koop dacht ik zo. Alleen is het gewicht jammer (=27 kilo's)
    Ferry heeft ondertussen ook al 2x gemini cd-20's gekocht, en door wat afdicht, aansluit en aanstuur paneeltjes, zijn de discobarren een stuk voller en netter.

Wat uberhaupt slecht was met dit feest, was dat we de haken die nu WEL op de break-out's van de multi's zitten, er toen nog niet op zaten, en we de stekkerdozen dus slecht, lelijk en niet stevig hebben vast gamaakt .
    Maar nu is dat dus wel beter, nieuwe speakers komen eraan, en op de pa-markt wou ik wind-up's + truss en 4 extra parren kopen. Dan lijkt het mij voorlopig wel compleet

Comment

• musicjohn
      • Aug 2001
      • 1102

Valt me nu pas op....

Foto 1:

Je hebt de PC bovenop de eindversterker staan. Gaat dat altijd goed? Normaal lust dat elkaar niet zo... een grote "Ringcore voeding" (= 1 groot magnetisch veld) in de eindtrap, en een "magnetisch zeer gevoelige" PC ???

Nooit problemen?
      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• dj Q-bone
        • Sep 2001
        • 171

nope, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad, maar we zijn nu toch maar een 19" computertje aan het bouwen, ziet er netter uit, kan blijven zitten, en heeft een betere afscherming.

Ik dacht trouwens dat alleen je monitor last zou hebben van een grote travo (elektromagnetische straling)

Comment

• fredjuhh
          • Sep 2002
          • 215

citaat:Geplaatst door musicjohn

Valt me nu pas op....

Foto 1:

Je hebt de PC bovenop de eindversterker staan. Gaat dat altijd goed? Normaal lust dat elkaar niet zo... een grote "Ringcore voeding" (= 1 groot magnetisch veld) in de eindtrap, en een "magnetisch zeer gevoelige" PC ???

Nooit problemen?
          Daarbij komt ook nog dat alle onderdelen in een pc afgeschermd zijn door de behuizing, op zich zijn alleen de HDD's gevoelig voor magnetisme, maar omdat die goed in metaal verpakt zijn valt dat wel mee. Zo zitten in cdrom drives en case-speakertjes ook magneten, maar die kunnen ook geen kwaad. Ondanks dat ze dichtbij zitten.
          ---hier staat nix---&gt;

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Ik heb ff jullie website bekeken, en vraag me af...
            WAAROM HEBBEN JULLIE MET ZO WEINGIG @ GROEPEN NODIG?
            Ik heb ongeveer 2x zoveel (ook nog een beginnertje) en kan nog net op een 16 A draaien. Als je nou als argument aandraagt dat het voor minder storing van de lichtsectie op de geluidsectie, oké...

Verder on-topic:
            Niet slecht gedaan, ik ben ook zo begonnen en ik weet dus dat het moeilijk is de hele zaal met 4 parren uit te lichten.
            Mooie aankoop van de Geni btw...

Ga zo door!

Jurjen

Comment

• AJB
              • Jul 2003
              • 2289

Kleine lichttip; four-bar bovenop je truss ivm hoogte, strobo midden onder ivm symetrie. Ik zie dat je een multikabel-systeem gebruikt, dit is uiteraard netter dan losse shuko's. Probeer echter om een 16p te gebruiken, dan kun je naast 4 parren nog 2 scans en een strobo voeden via 1 kabeltje Netter en minder werk... Gewoon 4 shukootjes in je barretje boren, en break-in aan de dj-meubel kant. Komt 't allemaal wel goed

keep going, veel plezier met jullie hobby

greetz AJB
              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
              ------------------------------------------------
              Arvid Buit
              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• dj Q-bone
                • Sep 2001
                • 171

citaat:Geplaatst door jurjen_barel

Ik heb ff jullie website bekeken, en vraag me af...
                WAAROM HEBBEN JULLIE MET ZO WEINGIG @ GROEPEN NODIG?
                Ik heb ongeveer 2x zoveel (ook nog een beginnertje) en kan nog net op een 16 A draaien. Als je nou als argument aandraagt dat het voor minder storing van de lichtsectie op de geluidsectie, oké...

Verder on-topic:
                Niet slecht gedaan, ik ben ook zo begonnen en ik weet dus dat het moeilijk is de hele zaal met 4 parren uit te lichten.
                Mooie aankoop van de Geni btw...

Ga zo door!

Jurjen
                Nou als ik de parren gewoon op alle lichtprogramma's laat lopen, kom ik op 600 watt max tegelijk
                + 550 (geni)
                + 500 (2x scan's)
                + 200 (moon en wildflower)
                + 500 (strobo)
                + 600 (ufo)
                + 700 (rook)
                kom ik kwa licht al op 3550 watt.
                snel rekenen geeft dat een VRIJE 16 A groep (16 * 230 = 3680 watt)

Wij hebben dan niet alles altijd tegelijk aan, maar als je nog maar 130 watt over hebt voor geluid kom je vrij slecht uit

Comment

• fredjuhh
                  • Sep 2002
                  • 215

9 okt. mogen we er weer draaien, dus mochten jullie nog ideen hebben over een evt. betere plaatsing van speakers OID hoor ik het graag
                  En dit keer zullen we de spiegelkap op de Geni zetten
                  ---hier staat nix---&gt;

Comment

Working...