Dit zijn enkele foto's van de Rebecca Radio Drive-in Show openluchttent. Een tent van 4 bij 8 met een podium op 1 meter. Rebecca Radio was 1 van de sponsors van het WK Bopstarten in Groningen. 11, 12 en 13 Juli stonden we daar met die tent. Eerste twee dagen prachtig weer. Bijde avonden een bandje en Rebecca drive-in show. En de laatste avond was er een dance party in de openlucht.
Het idee (niet mijn idee) was om de DJ's in een hoogwerker te droppen in die de lucht in te jagen. Rondom allemaal moving heads (4 Clay-Packy color, 4 Martin Mac300, 2 Mac500 en nog 2x Martin Atomic. Leuk idee opzich maar alleen jammer dat er een dikke regenbui overheen is gegaan, stond wat water in de movingheads... Even drogen en de lamp aan en klaar.
In de tent zelf hingen nog 4 par balkjes, 2 Martin Mac250, 2x Martin PRO400 en nog een Pro2000 rookmachine. wat frontlicht voor de band.
Dit moest allemaal bediend worden met Martin LightJockey zoals op de foto te zien is. Ik heb me in iedergeval wel vermaakt die dagen daar..
Aan geluid stond per kant het volgende:
2x SoundProjects Masterblaster SP215 Baskast
2x SoundProjects Masterblaster SP415 Baskast
2x SoundProjects Masterblaster Diamond Topkast
Goed voor 2x 9000watt aan herrie
Dit alles werd met Mackie mengtafels bewerkt voor zover nodig was..

Comment