Bopstart Groningen 11, 12 en 13 Juli

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ludo
    • Aug 2000
    • 31

Bopstart Groningen 11, 12 en 13 Juli

Dit zijn enkele foto's van de Rebecca Radio Drive-in Show openluchttent. Een tent van 4 bij 8 met een podium op 1 meter. Rebecca Radio was 1 van de sponsors van het WK Bopstarten in Groningen. 11, 12 en 13 Juli stonden we daar met die tent. Eerste twee dagen prachtig weer. Bijde avonden een bandje en Rebecca drive-in show. En de laatste avond was er een dance party in de openlucht.
    Het idee (niet mijn idee) was om de DJ's in een hoogwerker te droppen in die de lucht in te jagen. Rondom allemaal moving heads (4 Clay-Packy color, 4 Martin Mac300, 2 Mac500 en nog 2x Martin Atomic. Leuk idee opzich maar alleen jammer dat er een dikke regenbui overheen is gegaan, stond wat water in de movingheads... Even drogen en de lamp aan en klaar.
    In de tent zelf hingen nog 4 par balkjes, 2 Martin Mac250, 2x Martin PRO400 en nog een Pro2000 rookmachine. wat frontlicht voor de band.
    Dit moest allemaal bediend worden met Martin LightJockey zoals op de foto te zien is. Ik heb me in iedergeval wel vermaakt die dagen daar..

Aan geluid stond per kant het volgende:
    2x SoundProjects Masterblaster SP215 Baskast
    2x SoundProjects Masterblaster SP415 Baskast
    2x SoundProjects Masterblaster Diamond Topkast

Goed voor 2x 9000watt aan herrie
    Dit alles werd met Mackie mengtafels bewerkt voor zover nodig was..

• EP Woody
    • May 2001
    • 795

Ziet er leuk uit Ludo, Maaruh, ik d8 dat sluikreclame nie toegestaan was, daarom ga ik dus niet naar de bank.

Wat is da eigenlijk voor "tafel" bij die LJ monitor ed.

Groeten Erwin

Het leven is waardeloos, maar er is een ding dat me op de been houd ...........

Comment

• Rudy Vorstenbosch
      • Jun 2001
      • 1429

Dat is een PULSAR Master piece (ellende tafel der elende taffels...

Showtechniek

Comment

• Ludo
        • Aug 2000
        • 31

Sorry dan, ik vond het ook zo lastig om ***** er neer te zetten. Ik noem de naam niet met opzet. Het is ook niet als reclame bedoeld o.i.d.
        Het gaat hier om het app, niet de namen enzo.

Op de DMX in zat een Pulsar Masterpiece 108. Ikzelf persoonlijk vind dat 1 van de slechtste uitgevonden tafels. Het zal wel komen omdat ik er niet mee om kan gaan... Beetje irri soms dat ding!
        Hij wordt alleen maar gebruikt voor de Master control voor de parren, frontlicht ed. En er zitten enkele hotkeys onder. Zoals Blinder, All White, strobo, strobo overrule, enz.

Greetz,

Ludo

Comment

• EP Woody
          • May 2001
          • 795

Was ook maar geintje Ludo :P

Groeten Erwin

Het leven is waardeloos, maar er is een ding dat me op de been houd ...........

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

Hallo daar,

even reageren hoor.......masterpiece een kuttafel?
            bedenkt wel dat deze tafel alweer zo'n 15 jaar on the road is he.

voor onze set is het de perfecte tafel, en iedereen die zich wel eens hebben gebogen over deze tafelzal dit beamen.
            Enig nadeel is de slechte screendriver.

En zoals onbewust aangegeven wordt, het is een dixotafel, deze tafel is niet ontwikkeld voor tourwerk.
            De nieuwe chasegenerator hebben de meeste mensen op dit forum niet ontdekt zo te horen, want nu is 'tie een stuk gebruiksvriendelijker.

Als ik voor deze show moest kiezen voor een MP108 en lightjockey, en ik zou wat programeertijd hebben, zou ik nog steeds voor de MP kiezen, simpelweg omdat dit apparaat zo rudimentair is.
            Enig nadeel is gewoon zijn weinige kanalen.

groeten,
            Bams

Comment

Working...