Hallo medeleden,
Misschien is het wel een leuk idee om in dit topic allemaal wat foto's te maken van jullie carnavalswagen! En dan uiteraard de nadruk op de techniek leggen..
Het zou ook leuk zijn om een materialen lijstje erbij te posten en aan te geven hoeveel personen er meedoen. (Budget) En hoeveel dagen jullie ermee zullen "toeren".
Ik zal direct het spits maar afbijten!
Foto's zal ik met de carnaval wel posten.
Ons thema word "Met carnaval zijn wij de sigaar", met betrekking op het rookverbod.
Qua techniek hebben we dit jaar:
2*MD acoustics TS118HA
2*RCF ART 715A
2*dB technologies sub 05
2*American Audio DLS 15P
Bovenop staat een mixer en controller voor de laptop van Numark en natuurlijk de laptop.(Acer)
Deze word verbonden met de mixer die op de begane grond staat.(Soundcraft/Spirit) Van hieruit worden de boxen van hun input voorzien. De boel word namelijk op 2 losse groepen aangesloten. (masteruitgang naar de grote set, kleinere speakers op een subgroep)
We zijn met een groep met +/- 30 personen. We zullen ermee rond gaan van zaterdag tot dinsdag. Halfvasten is er nog een lichtstoet waar we ook mee zullen gaan..
Groeten Jasper
Misschien is het wel een leuk idee om in dit topic allemaal wat foto's te maken van jullie carnavalswagen! En dan uiteraard de nadruk op de techniek leggen..
Het zou ook leuk zijn om een materialen lijstje erbij te posten en aan te geven hoeveel personen er meedoen. (Budget) En hoeveel dagen jullie ermee zullen "toeren".Ik zal direct het spits maar afbijten!
Foto's zal ik met de carnaval wel posten.
Ons thema word "Met carnaval zijn wij de sigaar", met betrekking op het rookverbod.
Qua techniek hebben we dit jaar:
2*MD acoustics TS118HA
2*RCF ART 715A
2*dB technologies sub 05
2*American Audio DLS 15P
Bovenop staat een mixer en controller voor de laptop van Numark en natuurlijk de laptop.(Acer)
Deze word verbonden met de mixer die op de begane grond staat.(Soundcraft/Spirit) Van hieruit worden de boxen van hun input voorzien. De boel word namelijk op 2 losse groepen aangesloten. (masteruitgang naar de grote set, kleinere speakers op een subgroep)
We zijn met een groep met +/- 30 personen. We zullen ermee rond gaan van zaterdag tot dinsdag. Halfvasten is er nog een lichtstoet waar we ook mee zullen gaan..

Groeten Jasper

Comment