No Silence - First Launch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • No Silence
    • Nov 2007
    • 3

Foto's:

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Dit zijn echt de laatste foto's die ik heb.

Truss is aan plafond bevestigd met spanriemen

Mvg

Kevin

Comment

• Elmo
      • Jun 2006
      • 208

Originally posted by No Silence
      Foto's:

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

Dit zijn echt de laatste foto's die ik heb.

Truss is aan plafond bevestigd met spanriemen

Mvg

Kevin

wat ben ik blij dat ik daar niet onderdoor hoefde te lopen , tjeempie.

een spanband/spanriem is geen letwel GEEN hijsmiddel

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

juist....of beter: ***skolere wat een enorme kneus van een rigger!

Dit gezegd hebbende wil ik gelijk de discussie over het zo mishandelen van je truss, het tarten van de zwaartekracht en het onverantwoord ophangen van een trussconstructie hierbij stoppen.

Er valt namelijk niets meer of minder over te zeggen dat dit gewoon mishandeling van je truss is.

Hopelijk neemt niemand me kwalijk dat ik hier geen pagina lange discussie over laat ontstaan.

Ik zie namelijk geen leer element anders dan hetgeen al gezegd is.

Constructie hangt aan de 4 uiteinden aan een takeltje, daar waar de constructie naar beneden gaat hadden deze hoeken ondersteund moeten worden met een takelpunt.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• keenoncoolstuff
          • May 2003
          • 695

Originally posted by moderator
          juist....of beter: ***skolere wat een enorme kneus van een rigger!
          Durf te wedden dat deze truss nog nooit een rigger van dichtbij heeft gezien. Volkomen onverantwoord! Ik wil niet weten wat de gevolgen waren geweest als deze constructie naar beneden was komen zetten.
          Is je bedrijf goed verzekerd? Daar heb je dan vrij weinig aan, als men na onderzoek tot de conclusie komt dat er niet volgens de regels is gewerkt!

Doe het veilig, of doe het NIET!!!

Stelletje knuppels...

Rob.
          All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
          If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

Comment

• vasco
            • Oct 2003
            • 2567

Zal inderdaad geen pagina vol typen, hier is maar één antwoord op mogelijk; No Silence werk neerleggen en gedegen opleiding gaan doen.

Dank *** op je blote knietjes dat er niks is gebeurt man.
            Last edited by vasco; 06-12-07, 13:52.

Comment

• Watt Xtra
              • Oct 2004
              • 1119

af en toe worden er dingen gedaan waarvoor men "meld misdaad anoniem" in het leven heeft geroepen.
              je krijgt inderdaad haast de neiging..

sommige dingen zijn onveilig,
              andere dingen zelfs twijfelachtig
              en dan heb je nog de dingen die NOT done zijn

Ik vind het verder wel een erg strakke manier van creatie samen met de ledtubes.

Gezien de liften (zie foto 1 opbouw) die aanwezig waren lijkt het mij dat er wel budget was.
              alles eigen materiaal? zo niet en is het inhuur, vraag voortaan naar een nette ophang methode, leg je creatie uit aan de verhuurder en laten zij een beslissing nemen wat er minimaal nodig is om jouw creatie op te kunnen hangen.

Verder is dit natuurlijk levensgevaarlijk voor de persoon die mogelijk de hoeken de volgende keer huurt. Wat hebben die hoeken wel niet doorstaan?
              JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• w00Dy
                • May 2006
                • 257

Originally posted by No Silence
                Ja het zijn LT's!

Nee Het zijn inderdaad technics en geen superOEM's ofzo.
                Zo, sinds wanneer zijn technics afgerond aan de hoeken dan?
                Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57

Comment

• laserguy
                  • Jun 2003
                  • 2755

Waarschijnlijk nieuwe reeks van Technics dan? Twee start/stop knoppen was op de SL1200MKII ook niet standaard...
                  Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Upgrading your system
                    • May 2003
                    • 1684

Ik geloof dat je er beter aan gedaan had geen foto's en commentaar op het riggen te posten (foto's doen het bij mij niet, maar heb genoeg aan je commentaar)

...en mischien (ik weet het eigelijk wel zeker) had je het hele feestje maar niet moeten doen.
                    Denk na man, "dit product is geen hijsmiddel" staat op iedere spanriem/spanset en als het er niet opstaat snap ik uberhaupn niet waarom je zo'n "doe het zelf prutser" spanband bij je hebt.
                    Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• LJ_jacob
                      • Aug 2003
                      • 293

als het verschil tussen een sl1200 en zo'n OEM-bak al niet duidelijk is, dan wil ik je toch heel erg op het hart drukken nog even verder te leren in de licht & geluidswereld.... Dit feest was een blueprint for disaster(discovery style) en je mag blij zijn dat het geheel is blijven hangen. Gooi je trusshoeken weg, Leer van het harde commentaar van de mede forumgebruikers en doe dit NOOIT meer! Ik denk, en weet eigenlijk wel zeker dat ik namens velen spreek.
                      mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• cornedure
                        • Jul 2002
                        • 230

heeft er iemand toevallig nog de foto van de rigging in zijn cache zitten? Wil wel eens voor ramptoerist spelen ... Je mag het altijd via PM sturen.

Verder: zoals gewoonlijk is het kleurtjeskermis met die tubes. Geen probleem met die tubes, maar *** zeg, laat die ingebouwde loopjes achterwege.

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

Zag het al aankomen...

Comment

• vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

Yep, we tonen trots wat we hebben gedaan. Krijgen vervolgens commentaar en kunnen dat niet aan/willen we niet hebben. Halen we de boel van de server en komen hier nooit meer terug. En dan maar hopen dat ze niet doorgaan met koeien en dat een ander ze tegenkomt met dit soort constructies en het natuurlijk net dan naar beneden komt als iemand van ons er onder staat.

Men zou ook iets met dit commentaar kunnen doen, ervan leren bijvoorbeeld. Natuurlijk is positief commentaar altijd leuk om te horen maar daar leer je niks nieuws van.

Comment

• luc2366
                              • Jul 2002
                              • 1161

heb dit hele topic wat gemist dus de foto's niet gezien, maar de naam die op de foto van ralph staat is me wel bekend. dit is geen "klein" boertje in het brusselse en ik ga er bij hun toch wel van uit dat ze weten wat ze doen...
                              verder zie ik wel degelijk een takel hangen ipv een "spanriem"

Comment

• Funmaker
                                • Jun 2006
                                • 922

luc waar hangt die takel aan
                                als ik goed kijk zie ik de klep van de spanriem ter hoogt van de dwarsbalk
                                correct me if i'm wrong
                                Hold on a second, relax and listen...

Comment

Working...