Kan het kloppen dat deze Turbo-set pas geleden ook in Den Bosch heeft gestaan? Zie in ieder geval 1 heel bekend versterkerrack!
Moet wel zeggen dat ik het in Den Bosch op allebei de podia NIET vond klinken. Maar dat kan natuurlijk komen door al die inprikkers die achter op het podium of aan de zijkant staan te mixen en niet even de moeite nemen om te luisteren of het nog klinkt...
Verder snapte ik de configuratie voor het stadhuis niet.
Moet wel zeggen dat ik het in Den Bosch op allebei de podia NIET vond klinken. Maar dat kan natuurlijk komen door al die inprikkers die achter op het podium of aan de zijkant staan te mixen en niet even de moeite nemen om te luisteren of het nog klinkt...
Verder snapte ik de configuratie voor het stadhuis niet.
Zou het wel eens beter kunnen gaan klinken maar jah enige vorm van kennis is VAAK (lees: vaak dus niet bij iedereen!!!!!!) te zoeken bij die tapeshow konijnen. Organisatie en gemeente waren in iedergeval wel blij enigste klacht was eigenlijk dat het zacht was maar dat moeten ze dan maar effe bij de gemeente regelen
Tom noem de aantallen wel effe goed dan he...
24x 780 H flashlight toppen
28x 760 H floodlight toppen
52x 780 L / tsw-721 enkel 21" bassen
10x tsw 118 enkel 18" bassen
08x 760 hm hoog/mid downfills
04x 760 lm laag/mid downfills
2, 3, 4, en 6 weg vliegframes
en een hoop liters turboblauw om de britrow kasten weer blauw te krijgen

...Maja...das smaak..

Comment