Slick Outdoor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • badboyscrew
    • Aug 2000
    • 304

Kan het kloppen dat deze Turbo-set pas geleden ook in Den Bosch heeft gestaan? Zie in ieder geval 1 heel bekend versterkerrack!

Moet wel zeggen dat ik het in Den Bosch op allebei de podia NIET vond klinken. Maar dat kan natuurlijk komen door al die inprikkers die achter op het podium of aan de zijkant staan te mixen en niet even de moeite nemen om te luisteren of het nog klinkt...

Verder snapte ik de configuratie voor het stadhuis niet.
    Als die tapeshow konijnen eens zouden leren dat 85db echt 85 db in den bosch betekent, zouden ze misschien al die k1tjes en wou wel maar kan niet midasjes niet compleet over de zeik draaien om het harder te laten gaan.
    Zou het wel eens beter kunnen gaan klinken maar jah enige vorm van kennis is VAAK (lees: vaak dus niet bij iedereen!!!!!!) te zoeken bij die tapeshow konijnen. Organisatie en gemeente waren in iedergeval wel blij enigste klacht was eigenlijk dat het zacht was maar dat moeten ze dan maar effe bij de gemeente regelen

Tom noem de aantallen wel effe goed dan he...
    24x 780 H flashlight toppen
    28x 760 H floodlight toppen
    52x 780 L / tsw-721 enkel 21" bassen
    10x tsw 118 enkel 18" bassen
    08x 760 hm hoog/mid downfills
    04x 760 lm laag/mid downfills
    2, 3, 4, en 6 weg vliegframes

en een hoop liters turboblauw om de britrow kasten weer blauw te krijgen
    groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Jeroen
      • Aug 2000
      • 1021

Originally posted by Outline
      Kan het kloppen dat deze Turbo-set pas geleden ook in Den Bosch heeft gestaan? Zie in ieder geval 1 heel bekend versterkerrack!

Moet wel zeggen dat ik het in Den Bosch op allebei de podia NIET vond klinken. Maar dat kan natuurlijk komen door al die inprikkers die achter op het podium of aan de zijkant staan te mixen en niet even de moeite nemen om te luisteren of het nog klinkt...

Verder snapte ik de configuratie voor het stadhuis niet.
      Wat begrijp je er niet aan dan? Dat er Turbo onder 650 stond?
      Op welke dag ben je er geweest?
      Wat klonk er niet aan?
      Niet dat ik me aangevallen voel, maar je onderbouwing van "klinkt niet" is wel handig. Iets roepen kan ik namelijk ook
      Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Wilde net zeggen....kleine podium klonk als een klok, ondanks die slechte technicus... ...Maja...das smaak..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Jeroen
          • Aug 2000
          • 1021

Dank je wel he
          Zie profiel voor wetenswaardigheden en contactinfo

Comment

• MEEO Licht en Geluid
            • Nov 2005
            • 950

Wat heb je met die PAR gedaan
            MEEO Audio Licht Rigging,
            Mark van der Werff
            Groningen

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

moeilijk dat lezen he
              Als je de foto's in chronologische volgorde terugkijkt, dat zie je dat de hoosbui een stellage omver heeft geblazen (ook nog wat hekjes hebben zwemles gehad) redelijke kans dat dat parretje in een omgeblazen torentje heeft gehangen!

Net klus cybert!

Comment

• CyberNBD
                • Aug 2000
                • 1318

Parretje (2 zelfs) heeft inderdaad een aanrijdingkje gehad met de ondergrond door die vallende steiger die midden op t terrein stond: http://www.licht-verhuur.nl/div/Slic...r/DSC04482.JPG
                Er is daarna vrij snel besloten de andere steiger ook maar te ontdoen van parren en weg te halen, om meer ellende te voorkomen.
                CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• amorphis
                  • Aug 2006
                  • 1

Ik had hier nog nooit gepost maar aangezien ik deze blauwe kastjes hier tegenkwam kon ik mij toch niet inhouden , ik heb die dingen namelijk meer dan eens onder handen gehad als ik voor Soundfield werk. Deze hebben inderdaad jarenlang dienstgedaan bij Soundfield maar niet voor Donna's dansfolie (buiten een paar uitzonderlijke keren), deze set heeft zes jaar gedraaid met TMS 3's, ook van Turbosound. Hoe erg ik deze flash-flood set ook mis, ik denk niet dat ze erop achteruit gegaan zijn met de vertec, vorige week nog 5 pleinen platgespeeld met 10 topjes 4888 en 6 subjes 4880 per kant. Dat pastte net in de sidewing, met de turbosound had dat al veel moeillijker gelukt... Misschien toch beter die labeltjes overschilderen, anders eindigen die kastjes nog eens terug in België

Comment

• badboyscrew
                    • Aug 2000
                    • 304

Als het niet zulke goede logo's waren was het al wel gebeurt maar moet eerst grondlak op en dan 2 lagen turbo blauw eer ze weg zijn, is goeie verf van die belgen

Maar alle toppen inclusief die van britrow zijn nu gedaan
                    groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

Working...