Slick Outdoor

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Slick Outdoor

Alweer een tijdje terug dat ik nog eens wat fotootjes gepost heb hier, dus bij deze:

Van't weekend leuk festivalletje gedaan, begon ietwat regenachtig met een windhoosje ertussendoor, maar 'savonds uiteindelijk toch de volle mep van 2000 man binnen (berekend op 1000 man, 1500 man verwacht, en uiteindelijk alle volk wat boven de 2000 man kwam moeten weigeren). Geslaagd feestje dus.

De fotooos: http://www.licht-verhuur.nl/div/Slick_Outdoor/

Wat er hing/stond/lag:
    Geluid:
    6x Turbosound Flashlight TFS-780H Top
    12x Turbosound Flashlight TFS-780L Sub
    2x Turbosound Floodlight TFL-760H Top (Infill)
    2x Turbosound/MC² MC750/750/1250/1250 Amprack
    2x Crest 8001
    4x XTA LMS-D6 Processor
    1x A&H GL2200 FOH tafeltje
    1x XTA GQ-600 Equalizer op 't front
    1x Klark-Teknik DN370 EQ voor de moni's
    1x Shure U4D/U2 draadloos set voor de MC
    1x DBX 266Xl Compressor rackje voor MC en DJ in toom te houden
    1x Tascam MD-801R voor de opnames
    Monitoring (DJ en MC):
    2x CyberDance B18
    6x CyberDance P10
    1x JBL amprack MPX600/600/1200
    1x LEM DX24/DX24 Processorrack
    Dj booth bestaande uit:
    3x Pioneer CDJ-1000MKIII
    3x Technics SL-1200
    1x Pioneer DJM-600

Licht:
    4x Martin Mac 600
    4x Martin Mac 500
    2x Martin Atomic 3000
    2x JEM ZR-33
    4x Sixbar Par 64 1000W VNSP
    4x DMX T4 Fourbar Par 64 Raylight NSP
    2x ADB F51 Fresnelletje voor de DJ
    1x 75cm Bolletje
    2x Strand SD-6 Dimrack
    1x Botex DDB4 Dimmertje
    1x FPS Hog-1000 met Dell TFTtje
    En nog diverse losse parretjes voor her en der wat uit te lichten.

Rigging:
    Metertje of 40 Prolyte H40V Truss
    5x Prolyte H40V Boxcorner
    1x Prolyte H40V 4mtr cirkel

4x Zware baseplate
    Setje Alpliften en VMB's om de handel de lucht in te krijgen
    DJ Booth van Prolyte H30V met 4 boxcorners.
    Last edited by CyberNBD; 25-07-06, 18:56.
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2
  • Harmen
    • Sep 2003
    • 379

ziet er uit als in lekkere festivalsafeer, vooral de hangmat met steel

wat vond de apparatuur van de neerslag?
    en waar was het?

verder ziet er top uit

Comment

• FiëstaLj
      • Oct 2000
      • 2068

Jammer dat ik al een klusje had jongens... merk dat ik weer veel vrouwvolk gemist heb !

Macjes geen last van de regen ?

En mooie pa mixert... broertje van die van mij of niet ?
      Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

Dat Turbo wil wel..;-) Waar heb ik het meer gezien... En ik zie bekende gezichten...;-)

Ziet er weer goed uit..had niet anders verwacht...
        Last edited by Olaf Duffhuës; 25-07-06, 18:31.
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• dj-tq
          • Jan 2006
          • 1

leuk festival

leuk festival zeg!! en leuke foto's (vooral iko in de hangmat )
          ik heb ff een vraagje: wie is die dj op foto 101? ene olivier ... Ik weet wel dat hij een fransman is maar zijn hele naam......

alvast bedankt!
          Last edited by dj-tq; 25-07-06, 18:53.

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

Festivalsfeertje was er zeker wel idd Jammer van de plensbuitjes in de namiddag maar ach dat heeft ook wel weer wat, des te leuker als het 'savonds propvol en droog is

Macjes konden wel aardig overweg met de regen, had dr zeiltjes overgedaan en daardoor de omega brackets weer vastgeklemd dus de bases waren aardig beschermd tegen regen. Atomicjes ook netjes afgedekt met een zeiltje dus dat ging wel goed, totaal geen uitval gehad.

PA mixertje is idd broertje van die van jou tijs, GL2200

Ennuhhh dat turbo dat wil zeker wel ja, al die kasten een beetje de straat op helpen he
            Last edited by CyberNBD; 25-07-06, 19:15.
            CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• davehouben
              • Dec 2003
              • 92

Ahhhh das een bekend setje!! Turbosound soms gekocht van Audio XL?? Dat is het systeem waar Donna paar jaar mee getourt heeft! Helemaaaal niet verkeerd nee.

Comment

• CyberNBD
                • Aug 2000
                • 1318

Helemaal correct, complete Flood/Flash Systeem van Soundfield staat nu in nederland Momenteel wordt er druk gewerkt om wat floods (36 is n beetje veel...) in te wisselen voor flash, en dat gaat gestaag, stand staat nu op 24 flash (Soundfield sys was 12 flash)
                Last edited by CyberNBD; 25-07-06, 22:48.

Comment

• davehouben
                  • Dec 2003
                  • 92

Hahaha jah lijkt me beter! Nouja heb het zooitje zien staan bij XL tijdje geleden. En heb het regelmatig gehoord tijdens Donna's Dansfolie... stond er altijd in 4-punts opstelling en klonk meestal super!! Dus zeker goed spul... beter als wat Turbo tegenwoordig op de markt brengt! Op de Messe klonk het in elk geval niet overtuigend. Geloof dat Soundfield alles heeft ingeruild voor JBL VerTech.

Comment

• Outline
                    • Feb 2006
                    • 1434

Kan het kloppen dat deze Turbo-set pas geleden ook in Den Bosch heeft gestaan? Zie in ieder geval 1 heel bekend versterkerrack!

Moet wel zeggen dat ik het in Den Bosch op allebei de podia NIET vond klinken. Maar dat kan natuurlijk komen door al die inprikkers die achter op het podium of aan de zijkant staan te mixen en niet even de moeite nemen om te luisteren of het nog klinkt...

Verder snapte ik de configuratie voor het stadhuis niet.

Comment

• Outline
                      • Feb 2006
                      • 1434

Lijkt mij trouwens dat Soundfield er wel op achteruit is gegaan met Vertec. (er is wat mij betreft maar 1 goede JBL-set: de 4890-serie)

Comment

• CyberNBD
                        • Aug 2000
                        • 1318

Of dat de soundfield set is die in den bosch heeft gestaan durf ik niet zeggen, ik heb 'm er iig niet gezet. Kan wellicht HW Sound geweest zijn dan zou Alex (Badboyscrew hier op t forum) dat moeten weten. Amprack's zeggen overigens niet alles over waar de set vandaan komt aangezien dit de originele Turbo Racken zijn die zowat bij alle flood/flash sets geleverd zijn.

Soundfield heeft idd alles ingeruild op vertec, of dat een vooruitgang is of niet lijkt me ook deels een kwestie van smaak dus persoonlijk

@ Dave: 4-punts opstelling is inderdaad super, heb hem ook diverse malen gehoord op dansfolies. Was ook daar dat ik lang lang geleden voor de eerste keer ging snuffelen wat dat nou voor spiekâhs waren De eerste klus die we met t systeem deden was ook een 4 punts opstelling in een tent (6 sub 3 flash per hoek) en klonk super. Klant had jarenlang allerlei merken geprobeerd (van SP4 stacken tot eaw line arrays etc) maar was voor t eerst echt zwaar tevreden, en we mogen volgend jaar terug dus dat zit wel goed

Comment

• Outline
                          • Feb 2006
                          • 1434

Ik had het over dat blauwe rack onder de trailer. Lijkt mij niet zo'n standaard rack.

Overigens, die rode DAF van de eerste foto's komt me erg bekend voor (lees: stond hier in Den Bosch). Weet jij dan al meer?

Wel jammer van die fijne windstoot en plensbui! Neem aan dat je de volgende keer de steigers wat verzwaard?

Comment

• CyberNBD
                            • Aug 2000
                            • 1318

Juist dat blauwe rack is het rack wat standaard meegeleverd werd met de sets (en nog steeds, echter nu uitgevoerd met 5 Turbo T series (MC²-audio E-series OEM) amps.

Jups, dan was Den bosch dus HW. Kan niet aan hem gelegen hebben dat 't slecht klonk in ieder geval

De steigers heb ik er overigens niet neergezet op slick, dat was door de organisatie gedaan. Dus ook niet mijn taak om te verzwaren
                            Last edited by CyberNBD; 25-07-06, 23:58.

Comment

• davehouben
                              • Dec 2003
                              • 92

Das trouwens ook wel mooi discussiepuntje jah! Veel festivals waar je komt denken veel organisaties dat die 'jongens van het licht en geluid' alles wel ff kunnen doen! Van het aansluiten van tapinstallaties tot het opbouwen van tentjes enz. Behoorlijk iritant dat ze niet snappen dat we daar niet aan kunnen beginnen. Maar goed dat is een beetje off topic.
                              Wat vertec betreft... heb het systeem nog maar zelden gehoord. Schijnt wat rock betreft het goed te doen. Mahja dat is JBL!! Ach en het is ook wat Cyber zegt... op veel plekken wordt maar line array neergehangen omdat het een soort van trend is en dan mah altijd het beste zou moeten zijn terwijl dat lang niet altijd zo is!! Lijkt die Turbo me zeker een goeie aankoop.

Comment

Working...