je moet toch de krachten der natuur niet onderschatten... volgende keer best een beetje gewicht aan de constructie bevestigen en zorgen dat 't water netjes kan weglopen. Stel dat 't toch maar een beetje geregend had, dan had je een enorm zwembad boven op de constructie... voordeel is wel dat ze dan niet meer weg kan waaien, maar denk dat de trussen hier dan net iets te fel gaan belast worden.
En op het weerbericht zou ik toch niet te fel vertrouwen...
En op het weerbericht zou ik toch niet te fel vertrouwen...

Maar ik vraag me steeds af waarom ik en veel anderen geinvesteerd hebben in (dure) kennis, dit ook regelmatig hier op het forum (en andere fora) ter sprake brengen, iedereen op dat moment zegt: "Ja jullie hebben eigenlijk wel gelijk" en de grootste woorden heeft over de knutselkunsten van een ander. Maar zo snel de kans zich aanbied, investeerd men wel in een hoop (dure) truss, maar bezuinigd op de kennis om het te kunnen gebruiken, en vergeet men de hier op het forum opgedane moeite!
Laat gewoon eens weten hoe het zit of zat Of geef toe dat je waarschijnlijk wel heel fout bent bezig geweest, uitbesteed of niet.
Comment