25/2 Hans Dulfer Almelo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

25/2 Hans Dulfer Almelo

Zaterdag 25-02 een kleinschalige productie gedaan, Hans Dulfer met band op het podium. Geluidsman van de band aan het geluid, ik zelf achter het licht. Rackjes insert, eq en fx zijn gehuurd.

Ik heb express niet gekozen voor tegenlicht in verband met de hoogte van het podium (2,50m). Veel frontlicht kon ik ook niet gebruiken, Hans wou contact houden met het publiek. Lampen op 20% zo'n beetje. Scans hebben uiteindelijk een chase gelopen in het publiek. Strobe is nog niet van terug van de TD en kon ik dus helaas niet inzettten.

Wat hing er en wat stond er:

Geluid:
    FX:
    T.C. ELec.
    Yamaha
    Insert:
    DBX
    EQ:
    BSS
    FoH:
    A&H MW-16:2
    Yamaha FX
    Behringer EQ
    GAE stackje, sub + top
    KIND ampjes
    GAE cross-over
    DAP multikabel
    Stage:
    JBL Eon
    K&M statieven
    3 Sennheiser 845
    Dj:
    Pioneer DJM300
    Pioneer CDJ200
    Pioneer CDJ800

Licht:
    2 T4's p56 300w mfl
    2 mx4 copy's
    Behringer & showtec tafeltjes

Overige:
    Antari z1500
    Showtec 16A verdeler

Rigging:
    5m. Prolyte square
    2 VMB te03's
    Safety's

Foto's:

Stackje GAE
    Ampjes, multi, 2 monitoren (15" front, 12" back)
    Zelfde setje monitoren en krachtverdelertje
    Ampjes
    Multi
    FoH
    FX & Insert
    2KhZ zei je?
    Setje 1
    Setje 2
    Aansluitingen fx & inserts
    Lichtsturingen
    Dj setup
    Front en rigging
    Alles weer netjes ingepakt
    Klaar om weg te gaan

Rest van de foto's vind je hier.
    Last edited by Mark-LED; 27-02-06, 18:02.
  • Barthezz80
    • Aug 2004
    • 365

foto's doen het niet bij mij
    Bart

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Leuk klusje dus Mark voor iemand die nog niet zolang bezig is maar de foto's doen het bij mij ook niet.

Even de spatie's eruit halen want dat kan problemen geven in een link bij mensen en klopt het begin wel (images.melo-g.nl i.p.v. www.melo-g.nl)?

Comment

• mac tecson
        • Feb 2006
        • 348

leuk klusje.

Wat voor zaal was het? Het lijkt mij op een cafe.

Gister deden de foto's het bij mij wel, maar ook niet meer

Comment

• deurklink

Als ik het zo zie is het de shamrock :P Plaatselijk cafe met whiskey bar!

dat het niet werkt zal hier wel aan liggen! http://www.melo-g.nl

Comment

• djlaakie
            • Sep 2004
            • 130

Gisteren deden de foto's het bij mij wel.

En het zag er wel goed uit.
            Last edited by djlaakie; 27-02-06, 16:51. Reason: ies vergeten

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Ik heb de foto's gister ook al gezien. Ziet er lang niet slecht uit.

Ik heb Mark al een sms gestuurd en hij zal er vanavond naar kijken...

Originally posted by mac tecson
              Wat voor zaal was het? Het lijkt mij op een cafe.

Gister deden de foto's het bij mij wel, maar ook niet meer
              Dit is café "De Stam" in Almelo, meen ik.

Comment

• Mark-LED
                • May 2004
                • 822

Mag mijn titel gewijzigd worden naar 'prutser' ipv 'runner-up'? Heb vannacht een instelling overgezet van virtualdocumentroot naar documentroot, wat simpelweg inhoud dat alle namen voor melo-g.nl uitkomen in www.melo-g.nl, dus images.melo-g.nl bestaat dan niet meer. Heb de links nu aangepast, moet nu werken. Dom, dit had ik kunnen voorzien..

Anyway, het is inderdaad in een cafe hier in Almelo, Shamrock, compleet mét whiskeybar. Waren ruim 400 kaarten verkocht voor deze avond.

Comment

• SPS
                  • Mar 2004
                  • 1662

Helaas: site voorlopig niet beschikbaar
                  Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3148

Originally posted by SPS
                    Helaas: site voorlopig niet beschikbaar
                    Paul, de foto's werken wèl. Alleen zijn site niet.

Comment

• oversound
                      • Dec 2003
                      • 218

Originally posted by Dj Mark
                      . Veel frontlicht kon ik ook niet gebruiken, Hans wou contact houden met het publiek. Lampen op 20% zo'n beetje.
                      Wij hebben ook hier elk jaar hans dulfer in het dorp. Komt aan en begint altijd meteen met geen volgspot op mij richten geen rookmachine aan en weinig licht
                      En hoe deed de geluidsman van Hans het nog steeds veels te hard of hield ie het beetje rustig?
                      Voor de rest ziet er leuk uit.
                      Turbosound met QSC PL versterking en XTA processing. Ach doet het best goed!

Comment

• Mark-LED
                        • May 2004
                        • 822

Geluidsman begon aan de parren te draaien, heb hem even duidelijk gemaakt dat ik ze ook kon dimmen, en dat begreep hij toen wel.

Rookmachine heb ik welgeteld 0 keer gebruikt, had niet gepast in het totaalplaatje.

Het geluid, tja het klonk wel leuk en het volume viel me nog mee, deze set had meer vermogen kunnen leveren dus heeft ook niet op full blast staan spelen. Ik vind wel dat die man ontzettend kan zeuren over de effecten, hij was van mening dat een compressor/limiter niet over een stereo jack kon, terwijl ik toch echt het tegendeel heb bewezen. Niet de meest makkelijke man om mee samen te werken.

Comment

• deurklink

Originally posted by Dj Mark
                          Geluidsman begon aan de parren te draaien, heb hem even duidelijk gemaakt dat ik ze ook kon dimmen, en dat begreep hij toen wel.

Rookmachine heb ik welgeteld 0 keer gebruikt, had niet gepast in het totaalplaatje.

Het geluid, tja het klonk wel leuk en het volume viel me nog mee, deze set had meer vermogen kunnen leveren dus heeft ook niet op full blast staan spelen. Ik vind wel dat die man ontzettend kan zeuren over de effecten, hij was van mening dat een compressor/limiter niet over een stereo jack kon, terwijl ik toch echt het tegendeel heb bewezen. Niet de meest makkelijke man om mee samen te werken.
                          Dat vind ik positief! Want bij de gemiddelde band die ik in shamrock heb gezien was het altijd onbenullig hard! Gewoon weg niet meer leuk! Dus eindelijk een geluidsman die voor mooi ging ipv hard? Dat gea spul kan idd hard maar of het daar ook mooier van word (A)?

En jurien_barel kom je hier ook uit de buurt dan? En wist eigenlijk wel zeker dat het de shamrock was aangezien ik affiches gezien had!

Comment

• deloitte
                            • Sep 2005
                            • 135

`ziet er netjes uit
                            zou allen je displays van je slide bar naar de achterkant plaatsen... zou storent kunnen zijn.

gr bram
                            voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

Originally posted by deurklink
                              Dat vind ik positief! Want bij de gemiddelde band die ik in shamrock heb gezien was het altijd onbenullig hard! Gewoon weg niet meer leuk! Dus eindelijk een geluidsman die voor mooi ging ipv hard? Dat gea spul kan idd hard maar of het daar ook mooier van word (A)?

En jurien_barel kom je hier ook uit de buurt dan? En wist eigenlijk wel zeker dat het de shamrock was aangezien ik affiches gezien had!
                              GAE kan inderdaad knoeihard, maar mooi wordt het er niet van. Deze tech ging duidelijk voor mooi, en had daar een mooi volume voor uitgekozen. Zelden zo'n lekker geluidje uit de set gehoord.

Jurjen komt niet uit de buurt, woont aan de andere kant van NL maar wordt via msn op de hoogte gehouden.

Originally posted by deloitte
                              `ziet er netjes uit
                              zou allen je displays van je slide bar naar de achterkant plaatsen... zou storent kunnen zijn.

gr bram
                              WHAAT?! Slide-bar?!

Even serieus, displays heb ik express deze kant op gedaan, om een simpele reden. Kijk eens goed naar de foto's waar publiek op staat, en welke kant zij op kijken. Precies, naar het podium, display's zijn zo dus niet zichtbaar voor diegene die net binnen komen, zij zien alleen een stuk zwarte t-bar.

Comment

Working...