25/2 Hans Dulfer Almelo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MC Party
    • Sep 2003
    • 481

GAE setje + amps van jezelf?

Heb zelf ook een gae setje staan + bijbehorende x-over. Heb soms het gevoel dat ik met een simpele dbx x-over er een beter geluid uit krijg dna emt de originele gae... jij ervaring mee?

Gr,
    Martin
    Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Originally posted by MC Party
      GAE setje + amps van jezelf?

Heb zelf ook een gae setje staan + bijbehorende x-over. Heb soms het gevoel dat ik met een simpele dbx x-over er een beter geluid uit krijg dna emt de originele gae... jij ervaring mee?

Gr,
      Martin
      Half van mij, setje is van m'n baas maar na een samenwerkings-contract kan ik dat setje ook 'mijn eigendom' noemen.

Het nadeel van die cross-over is, dat je hem af moet stellen op gehoor, elke vorm van belettering ontbreekt en een handleiding kan ik tot op heden nergens vinden.

Ik heb laatst het setje opgebouwd en lekker laten spelen en toen gaan knoeien met de instellingen, heb er inmiddels een lekker geluidje uit maar ik zou echt niet weten op welke frequenties het spul staat te draaien.

Verder de versterkers, ik blijf KIND niet geschikt vinden voor FoH toepassingen, leuk voor monitoring, maar niet voor FoH. Voor de Kind's zaten er QSC's in, daar klonk het setje veel natuurlijker over. Snap nog steeds niet dat die QSC's er toen uit zijn gegaan..

Comment

• MC Party
        • Sep 2003
        • 481

Originally posted by Dj Mark
        Half van mij, setje is van m'n baas maar na een samenwerkings-contract kan ik dat setje ook 'mijn eigendom' noemen.
        Baas is een l&g bedrijf of cafe eigenaar?

Gr,
        Martin
        Midas verona 400 + KS audio-T12 + BSS DPR fx => i'm lovin' it ! ;-)

Comment

• Mark-LED
          • May 2004
          • 822

Cafe eigenaar

Comment

Working...