Ze zijn meegenomen onder het motto leuke desklight iig. maar heb ze een paar keer door publiek laten wapperen, oa om 0.00 anders stonden ze daar toch zo.. niks.. te doen.
Innovate NYE
Collapse
X
-
@ cyber:
ik zie dat je die tubeleds hebt aangepast naar XLR aansluiting. Gebruik je hiervoor gewoon DMX kabel voor door te lussen of speakerkabel? De vermelding "high AV speaker cable" bij de tubeled zelf doet me wat twijfelen wat hier nou aangewezen is...
Groeten,
Beghin Didier
Ampli bvbaComment
-
Ik leng ze gewoon op met DMX Kabel (Audiokabel moet ook kunnen). De kabel die aan de led tubes zit is ook standaard signaalkabel 2 aderig + shield, dus in dat opzicht leek me speakerkabel oid ook niet echt nodig. Heb ze uitgebreid getest met diverse lengtes kabel ertussen (100 meter tussen een aantal tubes etc, en het bleef prima werken).
Enige puntje is dat het shield in de originele connectoren niet op pen 1 zit, bij de xlrren dat wel ff doen ivm gebruik van audio of dmx kabels.CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2Comment

2 600's op je kop

Maarja.. geluid achter t licht he

Comment