Innovate NYE

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CyberNBD
    • Aug 2000
    • 1318

Ze zijn meegenomen onder het motto leuke desklight iig. maar heb ze een paar keer door publiek laten wapperen, oa om 0.00 anders stonden ze daar toch zo.. niks.. te doen.
    CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Iko
      • Feb 2002
      • 766

En toen ik clear restore rammelde stond opeens alles open wit 2 600's op je kop

Comment

• ronny
        • Dec 2002
        • 2138

jah is toch goed, kun je meteen zien wat je verkeerd hebt gedaan

Beweer dan nog maar eens, ik was het niet

mvg
        ronny
        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• CyberNBD
          • Aug 2000
          • 1318

Knap voor mekaar dan, liepen naar mijn idee toch nog genoeg cuelijstjes Maarja.. geluid achter t licht he
          CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• DidierB
            • May 2003
            • 337

@ cyber:

ik zie dat je die tubeleds hebt aangepast naar XLR aansluiting. Gebruik je hiervoor gewoon DMX kabel voor door te lussen of speakerkabel? De vermelding "high AV speaker cable" bij de tubeled zelf doet me wat twijfelen wat hier nou aangewezen is...

Groeten,

Beghin Didier
            Ampli bvba

Comment

• CyberNBD
              • Aug 2000
              • 1318

Ik leng ze gewoon op met DMX Kabel (Audiokabel moet ook kunnen). De kabel die aan de led tubes zit is ook standaard signaalkabel 2 aderig + shield, dus in dat opzicht leek me speakerkabel oid ook niet echt nodig. Heb ze uitgebreid getest met diverse lengtes kabel ertussen (100 meter tussen een aantal tubes etc, en het bleef prima werken).
              Enige puntje is dat het shield in de originele connectoren niet op pen 1 zit, bij de xlrren dat wel ff doen ivm gebruik van audio of dmx kabels.

Comment

Working...