20 jaar jubileum gospel groep

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PeTAR
    • Jul 2005
    • 151

Kijk hier heb ik wat aan.

Dat knijpspotje is mijn schuld. Vergeten op te ruimen. Pardon...

Wat betreft drinken is dat gewoon nodig bij die mensen. Snap ook niet waarom.

Combo voor het koor was wat betreft ruimte moeilijk geweest. Er moest perse anderhalve meter ruimte tussen het podium en de eerste rij stoelen zijn. Dus dat had misschien weer betekent dat er meerdere rijen weg moesten.

Ik zal deze punten meenemen voor in december wanneer ik bij een ander koor het geluid ga doen. Tevens zal dezelfde lichtjongen weer het licht doen.

Ik zal hem ook deze punten even doorgeven.

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Ik zie rechts traptreden is het mogelijk en misschien een idee om hier gebruik van te maken. Het podium dus meer schuin in de hoek te plaatsen.

gr. Herman

Comment

• PeTAR
        • Jul 2005
        • 151

nee, hier kunnen we geen gebruik van maken. Dat is nl. het podium wat normaal op die plek stond en aan de kant is verreden voor ons podium. Dat ding is half rond en totaal niet geschikt om met zo'n grote groep op te staan.

Comment

• Dr. Edie
          • May 2003
          • 671

Tis geweest.. Je kent de minpunten. Ik kijk uit naar het volgende feest Leuk om bij show's met de keer vordering te zien..
          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• PeTAR
            • Jul 2005
            • 151

citaat:Geplaatst door MarkRombouts

Ik zie op de foto's ook geen Actor setje staan eigenlijk, of heb je het met maar één subwoofer per kant opgesteld ?
            Dit was de voorloper van de huidige Actor versie.
            En er staan wel degelijk twee subs opgesteld.

Ook al moet ik bekennen dat we maar 1 sub per kant gebruikt hebben.

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5429

En ook dan zullen jullie weer als echte hobbyisten er geen geld voor vragen neem ik aan?
              Want wil je de "hobby image" op kunnen houden, dan moet je dat ook in de prijsstelling laten uitkomen.
              Wil je echter een professionelre uistraling dan heb je genoeg punten om wat aan te doen.
              En zorg ook voor een wat fatsoenlijker opgehangen backdrop.
              En de volgende keer ook graag een wat handzamer formaat foto's.
              Ik word nu leip van dat heen en weer scrollen om de teksten te lezen....
              zelfs op mijn 19" 1280 x 1024 schermpje.

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Vervallen

wat fanatiek voor een moderator [?] Inderdaad de foto's zijn groot en inderdaad is dit de manier van marktverpesting. Maarja dat hou je altijd. Geen reden om te al te druk te maken toch

Comment

• elmer
                  • Jul 2003
                  • 139

mwoah heb nog wel ff wat "zinigs" te zeggen.

ik doe ook regelmatig van dit soort dingetjes, in the christian scene, en idd daar is vaak geen geld! maar dat betekent niet dat ik me er vanaf ga maken! je doet een job of je doet hem niet, en daardoor gaat je backdrop niet netter door hangen, en je kabels ook niet netjes bijelkaar dat moet je zelf doen hoe low-budget de klus ook is! en als er nou helemaal geen geld is voor wat je minimaal echt nodig bent dan bedank ik liever voor de klus.

ik ben altijd voor verder commentaar bereikbaar.

Comment

• Dr. Edie
                    • May 2003
                    • 671

citaat:Geplaatst door elmer
                    ik doe ook regelmatig van dit soort dingetjes, in the christian scene, en idd daar is vaak geen geld! maar dat betekent niet dat ik me er vanaf ga maken! je doet een job of je doet hem niet, en daardoor gaat je backdrop niet netter door hangen, en je kabels ook niet netjes bijelkaar dat moet je zelf doen hoe low-budget de klus ook is!
                    Gewoon mee eens. Enigste BEETJE excuus wat ik zou kunnen bedenken is tijdgebrek, maar dan nog; die kabel op die box.. Zelfs al was de show begonnen; is toch zo weggepakt? [|)]
                    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• PeTAR
                      • Jul 2005
                      • 151

Er was gewoon sprake van tijdgebrek...das het enige... ik had het nog veel netter willen doen, maar de tijd... baal er zelf ook ontzettend van.

Tevens was het een kennis van mij, dus vriendenprijs om het zo te noemen. Straks bij het volgende concert vraagt ie wel een ander bedrag.

Jullie kunnen het markt verpesting noemen, maar wij hebben hier in de buurt geen enkel bedrijf die het voor 400 a 500 euri alles wil doen. Owke, we hebben eigen geluid. Maar stel dat we dat ook zouden uit besteden. Dat ga je gewoon niet redden.

P.s. sorry voor de grote foto's. Dit zijn de eerste die ik in handen heb gekregen. Dus beetje groot uitgevallen. Maar nu is alles wel goed zichtbaar. Zal erop letten volgende keer

Comment

• Dr. Edie
                        • May 2003
                        • 671

citaat:Geplaatst door PeTAR

Er was gewoon sprake van tijdgebrek...das het enige... ik had het nog veel netter willen doen, maar de tijd... baal er zelf ook ontzettend van.
                        In dat geval is er niets aan de hand vind ik, KAN gebeuren, als het niet anders kan..
                        citaat:
                        Tevens was het een kennis van mij, dus vriendenprijs om het zo te noemen. Straks bij het volgende concert vraagt ie wel een ander bedrag.

Jullie kunnen het markt verpesting noemen, maar wij hebben hier in de buurt geen enkel bedrijf die het voor 400 a 500 euri alles wil doen. Owke, we hebben eigen geluid. Maar stel dat we dat ook zouden uit besteden. Dat ga je gewoon niet redden.
                        Lijkt mijzelf een mooie prijs opzich, als je het spul in eigen beheer hebt.
                        Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• Vervallen

Ik denk dat het wel duidelijk is. En als ik het zo hoor Zal PeTAR het de volgende keer ook wel anders aanpassen. Een goede ondernemer/toekommend ondernemer durft zijn fouten toe te geven en durft aan te geven dat hij wil leren. (Dus er is zeker nog hoop )

Comment

• jans
                            • Feb 2003
                            • 869

Petar,

Om te beginnen kan het wat bekabelnig betreft behoorlijk netter en dit hoeft echt niet veel meer tijd te kosten.
                            Ik deel je mening dat je met "hobbyisten" niet altijd dat kunt bereiken wat jezelf graag wilt, heb dat afgelopen zaterdag zelf ook weer ondervonden. Heb hobbyisten tussen haakjes gezet omdat ikzelf ook geen proffesional ben.
                            Ook ik heb twijvels aan de windups, bekijk dat nog eens goed wat maximale belasting enz. betreft.
                            Je luidsprekeropstelling is discutabel let op het gezichtveld van het publiek en soms zal dat niet altijd optimaal zijn.
                            Probeer toch de kritieken zo positief mogelijk op te vatten.
                            Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• rene.derksen
                              • Feb 2004
                              • 649

citaat:Geplaatst door J.S. Coolen

wat fanatiek voor een moderator [?] Inderdaad de foto's zijn groot en inderdaad is dit de manier van marktverpesting. Maarja dat hou je altijd. Geen reden om te al te druk te maken toch
                              Mwoah, markt verpesting zal het niet om gaan. Vaak zijn dit van die instellingen die het liever voor niks doen en zonder geluid, dan dat ze moeten betalen voor een fatsoenlijke set. Vaak is het dan "jij doet het, of niemand doet het" vaak ook nog bekende, en ben jijzelf degene die nog het meest aan het geluid denkt. of misschien zelf wel lid van dat koor, en ben jij degene die het mag gaan regelen.
                              Licht is altijd zwaar.

Comment

• digital_punk
                                • Jul 2004
                                • 2

Ja dat ik ben het met enige bovenstaande punten eens, maar om nou te zeggen dat je de moeite om je par-balkjes netjes gespiegeld op te hangen, je overheads aan de zijkant neer te zetten en je podium af te rokken met landbouwzeil snap ik niet.

maar genoeg commentaar, als iedereen te vrede was, is het goed.

greetz
                                whoei

Comment

Working...